Tänane kuupäev Reede 26 Apr, 2024 6:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Juun, 2014 15:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Lõppes ka teise poole vahetus, kõik tuli lahti palju lihtsamalt. Kuna kogemus oli ka olemas, läks palju kiiremini :)

Kuna sai pidurivooliku kinnituse lahti, siis sai amordi auto alt välja ning maas mugavamalt kokku-lahti teha.

Pilt
Pilt

Proovi sõitu tehes oli ikka väga mõnus, taga vaikust kuulata :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juun, 2014 21:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kas esimesed amordipadjad sama nõrgad ja magneesiumist?

Peaks vist nv need ka üle vaatama?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juul, 2014 1:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Xenon kit (H4 bi-xenon, 52€) siis tuledesse pandud:
Pilt

Kolmas auto, mida xenotanud olen ja päris jube oli neid blokke paigutada, Sebringus pole lihtsalt kapoti all ruumi :D

Lõpuks:
Pilt

Kaamera jättis imelikult kollase tooni, tegelikult on mõnus tavaline valge 4300K.

Teen mõni õhtu pimedamas parema pildi :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juul, 2014 16:01 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
Xenon kit (H4 bi-xenon, 52€) siis tuledesse pandud:
Pilt

Kolmas auto, mida xenotanud olen ja päris jube oli neid blokke paigutada, Sebringus pole lihtsalt kapoti all ruumi :D

Lõpuks:
Pilt

Kaamera jättis imelikult kollase tooni, tegelikult on mõnus tavaline valge 4300K.

Teen mõni õhtu pimedamas parema pildi :)


Usun,et nüüd näed sõita ka.Endal asuvad tule taga sinna on ära kuidagi mahutatud.
Mulle meeldiks ,kui sebringule oleks ka pakutud luuptule vt.Sest praegu rohkem läheb see xenon vihk laiali vms.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juul, 2014 16:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Öösel oli päris hea koju sõita küll jah, samas ega need tava pirnid ka nii halvad polnud :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Juul, 2014 14:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Mure autoga:

Hetke ilmadega kohapeal tiksudes läheb paisupaak keema, mõnusalt mullitab ja keeb.
Auto temp näidik on normis nagu alati, natuke alla keskmist. Venti käima ei tõmba (kui kondi tööle panen, tõmbab mõlemad vendid kohe käima), Scanneriga nägi ära, et 100 c peal läheb keema ja kõik.
Veakoode ei viska. Linnas sõites on temp seal 90 juures. Maanteel ka probleeme pole.

Kui paisupaagi korki hakata vaikselt lahti keerama, siis rõhku tuleb ja keemine suureneb.

Millest uurima hakata?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Juul, 2014 23:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sai siis asja uuritud ning leitud, et radika/paisupaagi korgi tihendid on väga mõralised ja välimine peaaegu kohe läheb pooleks.

Loodan, et korgi asendamine lahendab homme probleemi.

Jahutusvedelik ei kao, õli on puhas ja ilus kuldne.

Millele veel mõelda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Juul, 2014 16:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Korgi vahetusest oli kasu :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Aug, 2014 18:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuna üks numbritule pirn põles läbi, sai asendatud mõlemad lediga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Aug, 2014 19:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Parem ülemine sarniir ka nüüd uus :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Aug, 2014 23:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Täna oli siis töökas puhkuse päev.

Vasak tagumine osa küljekarbist, mis roostes oli sai relakaga eemaldatud ning uus plekk asemele keevitatud - roostesurm, pahtlid, kivikaitse jms ained peale ja korras.

Samuti sain kätte uue tagumise parem ukse, mis siis värvitud ja ilma roosteta. (Vanal oli koopaäär juba suht roostene väljapoolt).

Täna jõudsin siis ukse külge panna, koos tihendite, klaasi ning mootoriga. Homme siis vaja pigimatti veel panna, kuna doonor uksel see puudu. Siis saab polstri ka tagasi toppida.

Lähipäev ootab vahetust ka värvitud vasak esitiib ning siis poleerima kere :)

Homme üritan ka pilti teha kõigest :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Aug, 2014 12:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kus sa ukse said?
mis maksis?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Aug, 2014 15:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kasutajalt Heinam sain ukse umbes 10€ eest kunagi mai kuus, pauku pannud auto pealt. Tuttav pahteldas veidi mõlke ja värvis uuesti üle. Vähemalt oli roostevaba :)

Vana uks oli päris jubeda äärega:
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Aug, 2014 17:08 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
Kasutajalt Heinam sain ukse umbes 10€ eest kunagi mai kuus, pauku pannud auto pealt. Tuttav pahteldas veidi mõlke ja värvis uuesti üle. Vähemalt oli roostevaba :)

Vana uks oli päris jubeda äärega:
Pilt



Ytleks nii,et eelmine omanik on äärmiselt laisk olnud kere tööde osas.

Aga tubli.
Mis moodi sa selle klaasi mootori kätte said? seal ruumi piisvalt?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Aug, 2014 18:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Klaasimootor on üks lihtsamaid, mida ma autodel näinud olen :)

Mootor ise on 3 mutriga kinni ja tõstuki raam samuti 3 poldiga. Klaas kinnitub 2 poldiga tõstuki külge.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia