Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 2:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Nov, 2013 18:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Laup hommikul sai siis külge uus õhufilter ja PCV klapp, kuigi vana ära võttes tundus see ka päris uus :)


Õlitulest nii palju, et eile ringiliikudes hallas korra põlema mustamäel fooritaga, kui olin viimsist tulnud.

Peale seda oli ka kõik, koju sõites polnud probleemi. Täna sai viimsist kesklinna mindud ja tagasi ning samuti oli kõik OK.

Nüüd ei teagi mida uspartsi homme öelda?! :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Nov, 2013 20:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Las mõõdavad õlirõhud ära erinevates mootori tööprotsessides ja kui need langevad miinimumi lähedale siis las parandavad võimaliku probleemse koha.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Nov, 2013 20:34 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Lase neil uuesti teha.Uuesti üle kontrollida.Endal kindlam ja pärast vähem jamasi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Nov, 2013 23:58 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Mina oleks valvel nagu Svejk sõjaajal, kui sellel mootoril mingid õlisurve probleemid hakkavad. Nende mootorite häda ongi puudulik õlitus, kokkujooksmine pole sel juhul kaugel. Igatahes uuri väga täpselt välja ja lase testida ja kinnitada kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, et mootori ja selle õlitusega on kõik korras. Vastasel juhul oled võimalike mootoriprobleemidega üksi.
Igal juhul ole äärmiselt skeptiline igasuguste juttude peale. Usalda ainult kinnitatavaid andmeid.
Kõik muu on selle masina puhul lihtne ja mõistlik, ainult konkreetset mootorit ei tohi tähelepanuta jätta.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Nov, 2013 20:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tänud kaasamõtlejatele :)

Sain siis täna auto peale tööd tagasi:

Vahetati 2-3 korda sensorit, kuid viga ikka alles, tehti siis rõhumõõtmised jms ning lõpuks osteti A-osa õlirõhuandur. Hetkel tundub siis kõik OK olema, juurde midagi ei maksnud, vabandati veel, et eelmine kord ei kontrollitud korralikult.

Jama palju, aga vähemalt oldi mõistev ja tehti oma jama korda :)

Nüüd veel lasen neil jahutusvedeliku ära vahetada ja siis peaks mingiks ajaks mureta olema :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Nov, 2013 20:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sai siis natuke ebay' st nänni kätte:

*kõrvalistuja päikesesirmile uus "kinnituskonks"
*veljele kapsel - kahjuks on vale ja vist 17´tollile - kui keegi soovib annan odavalt ära või vahetan õige vastu :)

Sai muretsetud ka tiivade märk pagassile, saab nv valges külge panna, pole veel otsustanud, kas silikooniga või kleepsuga.

Õlirõhuandur on toiminud kenasti, enam pole vilksatusi olnud. Homme ka USpartsu jahutusvedelikku vahetama :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Nov, 2013 17:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Keegi oskab öelda, mis pirni tüüp käib tagaistujate valgustuses, mis istmete vahel on?

Ei suuda seda googeldades leida, manualis pole ka midagi selle kohta.

Ülejäänud salongi valgustused asendasin ledidega muidu täna, tiiva embleem pagassile ja muud nipet-näpet hommikuse pohmakaga tehtud Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Nov, 2013 10:05 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
kaku pirn välja. mine kuskile poodi Fixus ntks..neil igasuguseid led pirne.Ise vahetasin ka salongis ledide vastu.Vähem tarbivad voolu aga see eest rohkem valgust


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Nov, 2013 17:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Eks peab vist tegema jah, kuigi tahtsin eBayst tellida, oluliselt soodsam, kui meie kohalikes poodides :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Nov, 2013 21:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Imelik küsimus aga tahaks sellest võtmega bena paagi korgi avamisest lahti saada, on keegi teinud mingi modifikatsiooni vms?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Nov, 2013 9:18 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
zilliver kirjutas:
Imelik küsimus aga tahaks sellest võtmega bena paagi korgi avamisest lahti saada, on keegi teinud mingi modifikatsiooni vms?

Sellel võtmega süsteemil on üks kindel ohutusest tingitud põhjus - suretad mootori välja kui tankima hakkad.
Tean, et see on tüütu kuid... alati saad ju ilmavõtmeta korgi panna. Lukusüsteemi arendus katteuksele on nüüd tiba keerulisem aga mõnelt japsilt saab selle ju võtta...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Nov, 2013 19:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kardan, et japsi oma väga ei sobi, vedeleb tegelt üks Rover 600 (Accordi baasil) oma, peaks nv proovima. Tean, et ohutuse teema aga harjunud võtmed ette jätma, paak täis ja tuld.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Nov, 2013 22:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
hmm kirjutas:
suretad mootori välja kui tankima hakkad.

Jah, kasulikum on mootor välja suretada tankimise ajaks, muidu ei saagi paak kunagi täis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Nov, 2013 22:55 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
mõni fotosüüdistus ka märgist?:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Nov, 2013 23:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Pole klõpsinud hiljuti autot, äkki mingi aeg jääb pildile Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 94 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia