Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 5:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Mai, 2014 20:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Alvadist öeldi, et kuna E märgiseid ja muud sellist pornot peal pole, siis ülevaatusel jama, samas kui hea hinnaga kätte saan, siis võtan ära ja ülevaatuse ajaks topin "originaali" korraks tagasi :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Mai, 2014 20:51 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
Alvadist öeldi, et kuna E märgiseid ja muud sellist pornot peal pole, siis ülevaatusel jama, samas kui hea hinnaga kätte saan, siis võtan ära ja ülevaatuse ajaks topin "originaali" korraks tagasi :)



Praegu vaatan ca60 evra tk.Ise enesest ilusad tuled annavad juurde.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Mai, 2014 23:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sinna pidid H4 asemel mingid teised pirnid sisse minema. Ei tahaks nagu juhtmeid ja socketeid lõikuma hakata.

Samas kisub ikka HID komplekti poole ka :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 16 Mai, 2014 14:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Karbi äär sai uuesti mustaks värvitud (enne talve peale kantud must kivikaitse, mis halliks läinud):

Pilt

Pärast (mõlgi koht veel natuke peegeldab):

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Mai, 2014 16:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sõbrale andsin täna natuke jootmis tööd. Sai aux sisend cd boxi vahele joodetud.

Alguses oli plaanis tavaline 3.5mm jack switch vahele panna aga see oli nii odavalt tehtud, et pärast loksus ja andis halvasti ühendus.

Sai siis pandud 6.35mm stereo switch mõnusate paksude klemmidega.

Natuke mõistatamist kuhu pesa installida, ning lõpuks panime cd boxi katte alla suunaga.

Väga mõnus kohe enda telefon järgi panna ja meeldivat dümmi kuulata Mr Green

Mõned pildid:

Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Mai, 2014 21:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Auxi lõpuks:

Pilt

Kui üleminek ära võtta, siis jääb "puhas" vaade :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Juun, 2014 6:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuna jäi näppu uus õhufilter, sai see ära vahetatud, vana läbinud kuskil 9-10k :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Juun, 2014 20:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Täna purunes siis tagumine parem amordi tugi padi, jubedalt kolksub vastu kere. Peab homme uurima, kui lihtne seda kodus vahetada oleks.

Abi oodatud :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Juun, 2014 22:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ma just üleeile lasin ära vahetada koos amortidega:
viewtopic.php?f=1&t=2454&start=105
Vahetuse eest küsis külamees 40.- samas ütles ega väga hull polnud ainult vaja vedrud fikseerida, sest amorditugi on ikka väga pehme ja pudi ning lagunes pea kohe pulbriks...
Kõik kinnitused tulid väga kergelt lahti (3 polti lahti ning kogu amordisüsteem tuleb alt ära), siis lappad laua peal amordid kokku ning alla tagasi...
Minul olid amordid suhteliselt korras... aga uutega ikka võrrelda ei anna - need palju jäigemad ning masin nüüd oluliselt stabiilsem ning sujuvam.
Kindlasti läheb sul vaja:
Amordipadi: Dorman 924-411
Aerican Beauty hind: 25,33€/tk + km

Lisaks võib veel vaja minna tolmukatteid - aga kui sul on need terved siis pole vaja. tolmukatted maksid kokku 40,80€ koos saatmisega Rakverre.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 13 Juun, 2014 1:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tänud hmm, homme lähen käin läbi partsud ja ab :)

E: Ega sa tea, kas vedru tõmmitsat läks vaja või mitte, youtubis vana vedru surus vabalt käsitsi tagasi. Uue vedruga kindlasti vist vajalikum :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 13 Juun, 2014 8:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ma ise vahetamise protsessi ei näinud, kuid vedrurauad/tõmmitsad vms tal ise valmistatud, olid igatahes väljas...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 13 Juun, 2014 11:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Selge, pean need ka ostma igakas petteks :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 13 Juun, 2014 17:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Homme siis amordipatja vahetama, täna sai siis kiirelt korra tulesid poleeritud.

Ãœks tehtud, teine ootab homset vahetust:


Pilt
Pilt

Homme ootab mind see ees:

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Juun, 2014 1:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Saigi tehtud, väga hull polnudki kodus põlve otsas teha, kõige hullem oli amordi otsast mutri lahti saamine, kuna õhu tööriistu polnud.

Nüüd teise poole ka ära vahetama mingi päev, kuigi sellega veel kannatab :)


Pildid:
Vana padi siis oli kolmeks
Pilt

Vanad muffid vs uued:
Pilt

Vedru:
Pilt

Sai kere pinnad nii seest, kui väljast veel kivikaitsega üle käidud ning kokku tagasi :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Juun, 2014 0:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Öövahetus pani padja vahetusest pikemalt kirjutama :)

Poltidega oli selline lugu, et pidurivooliku polt (10) oli nii roostes, et seda lahti ei saanud, õnneks väga ebamugav auto all majandada polnud. Amordi alumise poldi (15) sai õnnega pooleks lahti, pikendusega rebestades lahti ei tulnud, vaid amort liikus sisse. Sai siis haamriga võtit pekstud mitmed korrad, mis poldi piisavalt lahti tegi. Kui see oli lahti, sai edasi tegutseda.

Vedrutõmmitsad otsa ja siis amordi ülemist mutrit lahti vägistama, nagu arvata on käis amort ise mõnusalt selle mutriga kaasa. Läks palju roostesurma ja wd40 sinna peale ja siis edasi proovima.
Lõpuks siis kullinokkadega kinni hoides ülevalt, samal ajal mutrit keerates, tuli see lõpuks lahti. Peale seda sai uued jupid vahele pandud, kere alt ja pagassist kergest roostest ja mustusest puhtaks lastud, pandud ka veel roostesurma ja lõpuks must kivikaitse.

Ning kokku tagasi, määrides kõik poldid ja mutrid, et vajadusel lihtsam oleks lahti jälle võtta :)
-----------------------------------------
Päeval sai siis üle pika aja sõidetud 5 inimesega autos ning sellest selgus, et teine pool tuleks ka see nv ära vahetada :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 91 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia