Tänane kuupäev Neljapäev 09 Mai, 2024 19:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: erks932 voyager 2.5 TD 93.a
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Okt, 2013 21:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
Tervist kaaskannatajad :hi:
Sai endale toodud selline isend siis koju.
Kuna vend omas kunagi 3.3 bensukat siis mugavuse poolest saigi just sellist marki otsitud.
sain mina ta kätte katkisena ja oli väidetavalt aastakese seisnud, sai nööriotsas koju toodud ja järgmisel päeval näppima hakates olid esimesed märgid olemas,et mootor justkui lubaks tööle minna.
Niivalesti kui vähegi saab oli peale pandud kõrgsurvepump. Algul pumpa hammakamärgini jõudes oli ratas sätitud täppi märgiga " A" sai siis pandud märgile " B" ning kokku....... :tants2:
aga proovides oli üllatus ,et auto ei lubanud üldse.. ning siis avastasin,et peale märgi " A" oli pump vales kiilusoones... sai pandud õigesse kiilusoonde ja märk paika ning auto töötab :yeehaa:
eks nüüd vaikselt ilmneb igasuguseid vigasid... ( seisnub auto puhul normaalne...)
tehtud siis juba omajagu asju mis on streikima hakanud..
kõrgsurvepumba regull
väntvõllisimmeri vahetus ( mis nüüd jällegi tilgub kuna teistkorda pumpamärke paika pannes rikkus ära simmer)
kütusepaagi ummistuse likvideerimine
eelsüüteküünalte süsteem... ( sai pandud nupule üle... ) oli sellega üks suur anomaalia..

vahetust vajavad veel :
üks poolteljekumm ( olemas)
sisemine rooliots...
esitulede vahetus ( üks plastikust ning teine küll klaasist aga reflektor läbi)

minu meelehärmiks ei olegi sellel bussil ABS-i :ei: ( ei osanud millegipärast kahtlustadagi ning ei uurinud maad kas on või mitte)
puuduvad igasugused magusamad lisad nagu näiteks püsikas, kompuuter ning tagumised el.aknad

aga bussi välimus meeldib ( ja esimesed prooviringid juba omaljõul liikuva bussiga olid igati mugavad ) Mr Green

järgmisel kuul kui hästi läheb siis vast jõuan bussiga ka ülevaatusele ning peale seda teedele...
lisan ka mõne pildid siis :dirol:

Äkki keegi aitab nähtavaks pildid teha
müügipilt
http://www.upload.ee/image/3650518/muugipilt.jpg
peale kojutoomist
http://www.upload.ee/image/3650510/1277 ... 8796_o.jpg
http://www.upload.ee/image/3650530/DSC_0105.jpg

kvaliteet ei kuulu kommenteerimisele :hei:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Okt, 2013 2:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Siis sul sama mis mul, ilma abs`ita. Sellega see jura, et tgumiste pidurite pidurdusjõuregulaator on kinni ja tagumised rattad pidurdavad erinevalt. Regulaatorist jooksevad mõlemale rattale eraldi. Plaanisin küll panna 2 siguli oma, kuid eks näis.
Rooliotsa vahetus ei ole ka mingi kunst, vähe kitsas on aga hakkama saab. Mul oli veel keermeliimiga kokku pandud, see raskendas vähe. varu omale kullinokad ja vist üks korralik tellitav võti igaks juhuks ligi.
Poolassi kummid vaheta kindlasti ära, neid kuradi korralike poolasse otsi tikutulega.
Tuled on jah üks ütlematta hell teema. Selle kohta ei oska midagi kosta. Kuskil oli siin teema, kus olid pandud vanema Mazda 323 tuled ette. Plaanisin ise sama teha, aga pole veel korralikult neid otsinud.
Aga igal juhul edu!
Muide, mul masina reg.number on 481 AXO :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Okt, 2013 12:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
Mr Green peaaegu sama numbrimärk Mr Green

pooltelge hakkan täna/ homme vast vahetama.. eks näis kuda peale tööd tunne on...

olen tähelepannud jah,et kui plokki vajutada siis esiteks läheb perse bussil loha kohe...
juba harjumatu on küll ilma ABS-ita sihukene tunne,et ülevaatuselt see küll läbi ei lähe Mr Green Mr Green Mr Green Mr Green

kas ülevaatusel on siis tunduvalt kergem ? kuna eiteks puudub ABS ning ka kati ega söefiltreid jms pole all...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Okt, 2013 14:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Talvel libedaga suht jama akkab ahtrit ette kiskuma. Omal nahal kogetud, kuna abs ei töötand ja midugi ei ölnud tagasillas vahel regulaatorit.Ülevaatusel ei old mingeid probleeme vähemalt minuomal.
Muretuid kilomeetreid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Okt, 2013 16:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
ma loodan,et need kilomeetrid tulevad muretud ikka.. mitte ei pea pidamisele mõtlema koguaeg... :think:

muidugi oleks varjant endale abs peale panna.. aga see töö ei tasu ära vist... lihtsam abiga buss koju tuua mis sõidab...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Okt, 2013 20:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
niimoodi... nüüdseks olen suutnud ka pooltelekummi ära vahetada... :) ja kuna laiali sai juba võetud siis avastasin,et ka välimine pooltelje kumm pidune ning said mõlemad ära vahetatud...
lisaks sai treitud ka uus mutter poolteljele otsa.. ( vana sain ainult lammutades lahti)
lisaks sai ostetud ka udutuled mille nädalavahetusel vast külge monteerin Mr Green
mõttes mõlgub kuri plaan järgmise kuu algul kohe ülevaatusele rutata.. ennem pean rooliotsa ära vahetama veel... :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Nov, 2013 22:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
tervitust,
väikene " up" teemale siis:

olen seest koristanud, istmeid toas soojas pesnud ning esitulesid lisanud.
AGA põhiline asi mis magada ei lase nüüd on see,et tuvastasin mootorist olina.
kui järsku gaasi anda käib kaks kolksukest mootorist läbi.. rohkem nagu ei kuule ,et koliseks..
ja kui vaikselt anda siis ei ole ka kuulda...
algul minumeelest seda ka polnud... vaatasin kohe,et õli poole varda peale... aga kuna simmer tilgub siis ei hakanud peale valama.. ning õliseest on võimalik ka rauapuru leida...
loodan,et kolin kaob ära kui õli lisan...
ning purukohapealt pakuksin,et saaled,rõngad äkki :think:


aga esininal siis nüüd lisapäevatuled,suunad põlevad ka ikka sellele autole omaselt+ udukad
tahan veel lisatäistulesid ka kunagi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Nov, 2013 16:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
niimoodi, sai nüüd täna õli peale pandud ja kolin ikka sees... ning üks silinder ei ole taga korralikult...
vaatasin,et vardad kõik terved... eks vist siis ole kolvirõngad läbi :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Nov, 2013 0:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
niimoodi, sai bussil pihustid maha ja laiali kakutud... ühel pihustil on nõel sees kinni... sai kahest üks lapitud ja peale pandud... ning suitsupilv on tunduvalt väiksem taga bussil... AGA ikkagi on mingi jama ühe silindriga...
ennem pihustite laiali kakkumist oli nii,et kohe käivitamise momendist oli üks silinder vigaselt taga...
aga nüüd on nii,et algul käivitades on kõik silindrid algul taga ja paar korda sain isegi gaasi anda aga siis kadus jälle üks silinder kuskile kergelt ära.....
viga ei tohiks olla kompressioonis enam... seda ei tohiks algul just olla ja pärast vb tulla natukene( sooja mootoriga...)

äkki on viga pumbas,et ühele silindrile ei jõua survega ette lüüa?

ootaks targemate nõuandeid :hei:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Nov, 2013 0:38 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Mõõda ära silindrite surved ja siis peaks pilt kohe selgem olema. Kui kolm tükki on sarnased ja üks madalama survega, siis on kas kolvirõngad või klapiajam vigane. Kui leiad madalama survega silindri, siis kalla üks süstlatäis mootoriõli silindrisse sisse ja mõõda uuesti. Kui surve tõuseb, siis on viga nähtavasti kolvigrupis (rõngad kinni või katki), kui jääb samaks, siis suure tõenäosusega mõni klapp ei pea.
Käimise koha pealt võid ka pihusteid ringi tõsta, siis näed ära, kas viga liigub pihustiga kaasa või mitte. Selle järgi saad ka tuvastada, kas viga on pihustis või millesgi muus.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Nov, 2013 22:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
Niimoodi, tänaseks päevaks olen ära vahetanud korra veel väntvõlli simmeri ( mis ikkagi jookseb läbi... kuna pesa on kannatada saanud rihmaratta maha pressimisega)
ning sisemine rooliots ka vahetatud..
momendil käib igasugu pudi-padi külge monteerimine...
vahetatud sai ka üks plokikaantest kuna kalpid ei pidanud... ning tänane pihustistend tõigi välja tõsiasja,et neljast pihustist kolm " kusevad" üks kohe eriti jubedalt... peale plokikaane vahetust hakkas auto paljuühtlasemalt käima aga ikkagi on üks silinder kergelt puudu vahepeal...
loodan,et uute pihustitega saab sellest probleemist ka jagu. :think:

Ega juhuslikult ei vedele mõnel foorumikaaslasel kodus üleliigset plekist kaant mis hammasratastele peale käib... ning milllel oleks simmeri pesa korras, ning töötavaid ning mittekusevaid pihusteid? :hei:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Nov, 2013 21:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
heiii, nädalavahetusel peaks bussi liikuma saama :yeehaa: ( kui kõik hästi sujub)
homme saan kätte paki töötavate pihustitega ning momendil tegelen õlilekkega väntvõlli simmeri juures ( rihmaratta poolse)
Tüüpiline viga vist neil ,et rihmaratast koonuselt kätte saada on vaja poltidega suruda millega pesa ära rikub.
Kuigi nüüd tulin mõttele kuda kätte saada nii,et terveks pesa jääks. :think:

igatahes pesa on rikutud ja momendil tööjuures trei pesale uut puksi , tänu millele saan väiksema välisläbimõõduga simmeri paigaldada. Simmer ise tellitud ja homme peaks kätte saama :yeehaa:
simmeri hind oli üllatavad 1 euri + sendid


hoian hinge kinni,et süsteem ka tööle hakkab korralikult


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Dets, 2013 19:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
heii, tänaseks on buss saanud nautida palju sooja garaaži ja mutrivõtmeid.
Nimelt, nüüdseks on kontrollitud, vahetatud : klapid kontrollitud, rõngad vahetatud, simmerid+kepsusõrmed kontrollitud, pihustid kontrollitud ja töökorras. ning mootor käib paremini kui ennem... AGA külmast peast tahab pikemalt käiamist saada, ning külmast peast on ka mootoris võõras kolin sees kui järsku gaasi anda... soojaks minnes kaob peaaegu ära kolin...
tegin ka uue simmeri pesa
http://www.upload.ee/image/3752869/simmer.jpg
ning väikene pildikene esituledest... tavatuled+suunates pargid + lisa pooltuli+ udutuli , tahan veel lisa täistuld.
http://www.upload.ee/image/3752899/tuled.jpg


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Dets, 2013 21:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
heii, niimoodi buss liigub ning töötab.. .ülevaatuse läbis puhtalt ( esimene kord tuli küll korduv udutule,piduritule,salongipeegli ja õlilekke pärast )

nüüd juba kuukene sõitnud ja kõik korras :)
liigub buss tartuvahel, ning tartu-võru mnt-l ringi :hei:

ainukene miinus on,et külmast peast tahab läheb natukene halvasti käima.. aga peale esimest pöördesse vajutamist hakkab ilusti käima...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia