Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 2:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 89 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Okt, 2014 10:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 24 Aug, 2014 12:34
Postitusi: 30
Asukoht: Rakvere
Mobiil: 5103295
Jah.Lugesin kiiruga su raskest elust ja mõtlen,et kuidas küll mõnel ei vea.Omasin 2005 aasta diiselautomaati ,sõitsin kaks aastat ja umbes 30 tuhat.Vahetasin selle aja jooksul(suht kohe peale ostu) vaid piduriklotsid ja vändakaela tihendi.Maki ka aga mitte sellepärast et lagunes,vaid tahtsin sisseehitatud navi.Nüüd on mul 2008 aasta GV diisel automaat,3kuuga pole veel vigu tulnud.Eks jään hirmuga ootama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Okt, 2014 6:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Talv on ees, loodan leida jupikest aega auto jaoks, sest oleks vaja ikka käsi külge panna väheke...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2014 16:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
baxxter kirjutas:

PS. Turul polegi asendus autot grand voyagerile, uskumatu :shock:


Tean jah! Isegi otsisin pikalt mida osta sest olid mõned nõudmised! Kui olin kõik reno traffikud citroen jumpyd ja muud humpid ja pumpid üle vaadanud siis jäigi sõelale GV. kui võtta hinnaklassiks max 7K siis on GV suht ainus valik kui tahad korras autot, mis pole viimased 5 a ehitajaid koos muu mudruga vedanud!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Nov, 2014 20:03 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
baxxter kirjutas:
Nii, olen ma seda masinat nüüd aastakese piinanud ja armastanud, selle eest on ta mind 24700km sõidutanud mööda meie kodumaad. No ok, korra käisin Lätis ka, aga see selleks.
Aasta kokkuvõtteks võib öelda, et kes soovis paksu rahakotti selle auto puhul, siis teadis, mis räägib. Mõni asi sai tehtud, mõni mitte, aga endiselt liigub ja vaatame, kui kaua ma kannatan :D
PS. Turul polegi asendus autot grand voyagerile, uskumatu :shock:

Bensumootoriga vojakad on :) Alati saad parema varustuse ka, lisaks on võimalik saada ka nelivedu (rivo ootab juba talve :P)

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Nov, 2014 18:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Njah, palju see bensukas kütet võtab, oled umbes vaatand ka? No nii laias laastus, ja ka ümbrus omab tähtsust, ilmselt Tallinnas küttekulu suurem, kui mul siin :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Nov, 2014 19:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Mär, 2014 9:35
Postitusi: 71
Asukoht: Haapsalu
Kindlasti osta bensukas, hea ökopill. :)
Mul enda dislaga pole mingeid jamasid olnud, eelmime omanik tegi suured remondid ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Nov, 2014 21:44 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
baxxter kirjutas:
Njah, palju see bensukas kütet võtab, oled umbes vaatand ka? No nii laias laastus, ja ka ümbrus omab tähtsust, ilmselt Tallinnas küttekulu suurem, kui mul siin :D

Mul on keskmine kuskil 12-13 juures, see on Tallinna linna ja Tartu maantee kiirtee osa, kus tavaliselt 120+. Lisaks on minu auto ka neliveoline ja ise olen raskema jalaga. Esiveolisega sõitev tuttav, Lõuna-Eestis sõites saab maanteel isegi 8 ja linnas pidada püsima kuskil 11 juures.
Enda autol gaasiseade peal ja eriti ei põe selle suure kulunumbri pärast, rahaliselt tuleb enam-vähem samasse auku, mis bensiinikulusse rehkendades on kuskil 7-8 liitrit sajale minu sõidustiiliga.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Nov, 2014 10:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Loen ja loen ja vägisi meenub enda saaga diisel voyaga....Mul oli veel krooniaeg ja kui km/kroon suhte lõpuks ligikaudu kokku lõin, tuli auto pidamise kuluks 1eek/km, see ainult varuosade ja remondi eest. Lisaks kütus ja hinnalangus.
:ok:

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Nov, 2014 20:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Ma parem ei arvuta, vahepeal tuli tunne, et ainus kilomeetri hind mis huvitab, on treileri rent kodust vanarauda :D
Aga ma pole alla andnud, niikaua kui liigub, on ikka kasutuses... :evil:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Jaan, 2015 8:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Veel liigume :D Nüüdsest lüliti eelsüüteküünalde jaoks salongis, tulukest veel ei vedanud, aga ilmselt tuleb ka mingi lambike, et kogematta küünlad taha ei jääks.
Sisse ka järjekordne õli+filter 276500km 5w-40sünt.
Ja endiselt paneb näkku ABS ja piduri tuli, silberisse veakoode uurima minna ei taha, ehk ikka leian eraisiku, kes sellega tegeleb. Keegi kunagi müüs siin ka mingeid väikseid veakoodi lugejaid, keegi ei tea, kas need töötasid ka?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Jaan, 2015 13:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 14 Mär, 2014 23:29
Postitusi: 47
Asukoht: Kohila vald
Töötavad küll need jublakad. Endale tellisin Hiinast sellise ja töötab korralikult :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Veebr, 2015 8:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Niih, vahepeal siis tossas, ajas musta ja oli jõuetu. Kartsin juba krt teab mida, aga ajaviiteks lammutasin veidi. Puhastasin paisupaagi (oli väljast päris kole) aku aluse ja paisupaagi aluse kakkusin ka maha ja avastasin, käigukasti pestes, et sel taga mingi abs aju või asi. Igaks juhuks kakkusin pistiku küljest, vb saab parem :D Ei saanud. Siis mõtlesin, et nägin kunagi p0340 koodi, et vaatan üle väntvõlli anduri juhtmed. Ei leidnud :D Küll aga kakkusin veel igasugu juhtmeid, andureid ja muud lollust. Ise arvan, et kõige suurem muutus mootori töös tuli MAP anduri (netist googeldades panin talle nime, kindel pole) puhastamisest, oli teine väga kole.
Samas tekkis küsimus, mootori temperatuuri armatuuri kuvab milline temp andur? tean,et osadel autodel neid andureid mitu, ja nüüd oma voyal märkasin eelsüüte küünalde juures temp andurit. Millegi pärast tekkis kahtlus, et äkki on läbi :arst: vaja ravi...
Tänaseks aitab, aga järjest rohkem veendun, et ilmselt olen saanud neetud auto :evil:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Mär, 2015 21:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Niih, korra sain ABS-i ja punase piduri tule kustu. Tänud selle eest Viljandi meestele, kes andis kontakti ja mehele kes koode luges. Paraku mootorile ligi ei saanud, sest programmi uuendus ei lasknud vanemat diislit vaadata, kui 2004. Või noh, mingil määral sai ligi, aga tühikäigu pöördeid näitas 214-218rpm, ehk põhimõtteliselt 4x vähem kui õige, samas, just vaatasin võtmega koode, mootoripoolt siis P1130 ja P0100. Külmalt ei käivitu just ideaalselt, aga minekut on ja veel liigume. Liikumist on muidugi vähe, võrreldes varasemaga, seega on ka remontaeglane käima :D
Aga koodid mis sain siis viljandis.
ABS- algul tuli sealt selline nimekiri et oioi, aga peale kustutamist ja 500m sõitmist tuled tagasi, uuesti masin järgi ja voilaa, vasak esimene andur... ootoot, teine rida on veel, parem esimene andur ka :D
Airbag- voilaa, koode pole... Mismõttes nagu, tuli põleb ju... Siis veidi tuulamist ja uurimist, ning saime mingi koodi, mis viitab esimesele vasakpoolsele kokkupõrke andurile.
Näis, peaks auto ära koristama, talvega on pesakond sinna mõnusa sigala korraldanud, aga noh,kus sa pahandad lastega... :pai:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Mär, 2015 9:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 27 Aug, 2009 19:14
Postitusi: 22
Airbag- voilaa, koode pole... Mismõttes nagu, tuli põleb ju... Siis veidi tuulamist ja uurimist, ning saime mingi koodi, mis viitab esimesele vasakpoolsele kokkupõrke andurile.

Ei usu seda koodi.Pole minuteada ühelgi autol sellist asja nagu vasak esimene kokkupõrke andur.Airbag pole ehitatud nii et ümber auto on lülitid mis kokkupõrke järel padja avavad :). Peaks olema üks karbike keset autot ja kogulugu.
Endale tellisin abs`i anduri ebayst oli vist 24-euri koos saatmisega, läheb muidugi 2nädalat aga tuli kakskorda odavam kui poest. Igaljuhul endaoma sain tööle niiet julgen soovitada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Mär, 2015 9:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
http://www.factorychryslerparts.com/sho ... odel=15482
No päris üks karp ikka ainult pole... Aga jah, samas, silma ka nagu ei hakkand mingeid kahtlaseid asju, mida võiks pidada SRS-iga seotuks. Si.. lugu ühesõnaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 89 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia