Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 11:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 89 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Okt, 2013 21:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Tervist, kohalikud.
Autost siis kokkuvõtvalt:
#Chrysler Grand Voyager, 2002.
#2.5CRD, manuaal kastiga.
#Musta värvi, riidest sisuga ja iluvigadega.
#Kuid iluvead pole ainsad....
Ja et nüüd kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et eelmine auto jäi väikseks, vanaks ja naine tahtis suuremat :) Niiöelda vanaks autoks on siis volvo 850, 93 aastast, 7 kohta aga tagumised 2 lasteistet on ju kasvupiiranguga ja ei jää pagasiruumi kui neid kasutada. Sai siis vaadatud autosid, millel lisaistmed käivad pagasiruumi põrandasse, a`la Mazda 5, honda odyssey ja miskit vist oli veel, aga kuna hondasid väga ei pakutud ja mazda osutus ikka väikeseks, siis sai vaatama hakatud nö suuremaid, piltide järgi naine vaatas, et mazda mpv, citroen c8 ja fiat ulyssee on suuremad, linnavahel ma nägin mõnda ja jõudsin järeldusele, et ega vist ikka pole väga suured, aga vaidlema ei hakanud. Kusjuures, samal ajal paraleelselt kasutasime juba voyageri, küll jah, tavalist voyageri aastast 95 või 96, kasutaja paikas`e oma.
Siis avastasin tutvusringkonnas ühe stow n go varustusega Grand Voyageri, oli küll uuem, kui me endale lubada saame, aga juhtlõnga sain kätte, suurem kui meie oma, juppe tundub, et liigub rohkem, kui mingile naise vaadatud prantslasele, ja ega ta hull välja ka just ei näe.
Mõeldud, tehtud. Otsisime siis endale sobivat, bensukaid, diisleid, 2.4 kuni 3.8 (kindel ei ole, aga vist oli ühel tuttaval automaadiga selline isend ka) kuni jõudsime ikka tagasi algusesse. Manuaalkast oli koguaeg kriteeriumiks tegelt. Ei ole mul seda automaatkasti usku, kuidagi võõras tundub. Ja kuna juba manuaalkast niikuinii, siis võib juba diisel ka olla, peaasi, et keeratav tõmbeaas olemas on Mr Green .
Nii me siis otsisime, kuni sattusime Tallinna, (muidu Tartu külje alt, Nõo-st) ja vat kuna see Tallinn on niigi õudne koht paari maaka jaoks, siis sai sel õudusel end pimestada lastud, ja ostsimegi endale ilma kontrollita, aga ilmselgelt mitte parimas korras Grandi. Paar tegurit siiski autol oli, mis veenis, et see on meie auto. Nimelt, on meil volvol esitiivas mõlk, ja ka grand on stange/tiiva nurgakesega miskit riivand, kõrvalistuja klaas ei käi hästi, kui alla isegi sõidab, siis käega peab üles aitama, pole veel vaatand, mis tal viga on, aga sama viga on volvol juba viimased 7 aastat :oops: . Tossas ta ka, kui kohapeal käis, aga toss tuli kapoti alt :evil: Kapott lahti ja ülemiste parklas sellili maha, ilmselgelt sumpsi vahelt kuskil alguses, rohkem ei süvenenud, kõik on ju tehtav.
Lõpuks, kui auto oli sauel enda nimele tehtud, sai 30L sisse pandud ja sõit kodupoole võis alata, kõik õnneks sujus ja tõi meid kodo. Kodus siis lõin kapoti taas lahti, et uurin veel vedelikud üle. Õli oli diislile kohaselt must, liigagi, sai vahetatud, varsti uuesti, sest uus õli sai enne mustaks, kui auto jõudsin käima panna :tige: hoolt see auto pole kaua näinud, õhufilter oli kah nii must, et vastu päikest vaadates kumas vist ikka õrnalt läbi, aga nii musta filtrit polnud enne näinudki. Hooldussildi leidsin saksakeelse, hammasrihma vahetuse kohta, aastast 2006 ja läbisõiduga 95000km, raamatus on hooldust kirjas ca 160 000km-ni ja rohkem ei miskit, hetkel on ees 247tkm.
Nüüd siis see mis vaja teha.
#Väljalaske kollektor katki, lubati täna posti panna, näis.
#Rihmad vahetusse, väidetavalt 3 tk, koos hammasrihmaga.
#Hammasrihma rullid+veepump, ilma tagumise osata, eeldan, et sobib, varasem kogemus puudub, mis krt teeb üldse veepumba tagumine osa?
#Termostaat
#Jahutusvedelik
#vb miskit veel, kui on soovitusi, kuulan huviga....

PS. Pildid hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Okt, 2013 22:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
Edu masinaga ja ootame pilte :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Okt, 2013 23:05 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Oskan soovida esiteks muretuid kilomeetreid, teiseks paksu rahakotti ja kolmandaks raudseid närve.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Okt, 2013 7:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Tänud, eks ma üritan ikka väikest ülevaadet hoida, kuidas meil läheb. Paksu rahakotti läheb ka ilmselt vaja, kuna varuosade pakkuja ütles otse, et:


#PS diisel voyageri omanikuna läheb neid juppe ikka palju vaja :D
#ütleme nii, et maailma odavam auto see just pole

Need siis Copy paste varuosakunni kirjast.
Ahjaa, iluvigu õnneks sellel peidetud pole, selles mõttes, et müüja ütles ausalt ära kohe, et kapotil oli alumine serv roostes, aga sõber tegi selle korda, et sellega on okei :pai: .
Oleks nagu ilus onju. Jajah, see kordategemine on tähendanud seda, et kuskilt oli ilmselgelt tasuta saadud värvipüstol, mis oli pandud suvalise kompressori külge, ja siis õues, eeldatavasti kruusatee ääres paar kihti sinna peale lastud. Äge noh. Õnneks on teised iluvead veel alles :D
Esituled olid kah, noh, nii pooletoobised, pooltuled olid algul korras, kaugtuledest vaid üks töötas, paraku ei näidanud ta miskit, sest tule tagumine kate oli halvasti tagasi pandud ja vesi oli sees tules. Klaas (plastik) oli seestpoolt ikka niii märg, et tuli toimis pigem udutulena, ninaeest oli valge, aga ei näinud ikka muffigi. Paar päeva sai nii liigeldud, aga siis läks ka pooltuli läbi ja siis oli pidevalt enda jaoks valmistatud koopia, mis on loomulikult legaalne, välimus autol. Tuled maha, pirnid välja ja ahju otsa kuivama, paraku jäi tuli nii, et sissepooole jäi nüüd plekk, kus viimne veetilk ära kuivas. KRT. Nüüd tuled põlevad, aga egas see plastik tuli väärt pole miskit, või mis? Saaks väljast tule poleeritud ja seest pestud, oleks palju parem, aga enne on palju tähtsamaid asju.
Oh jah, hakkasime ju algul ka kapoti all uurima, et kes kus mis, krt, see mingi näriliste süsteem peale pandud saksas, terve kapotialune täis neid karbikesi, ja kõik omavahel veel juhtmega seotud. Juhend oli küll kaasas, aga kui keegi tahab enda autole peale ehitada, siis palun väga, minu käes ta tagasi autopeale ei jõua niikuinii. Peale selle "näriliste tõrje" eemaldamist ma muidugi kohe kõike ei kontrollind, sai ju samal ajal ka õlid ja filtrid vahetatud, ja suurem tähelepanu läks mootoritöö ja auto kanali pealt välja ajamisele, selgus hiljem, et webastol pole pilti ees, nuppe vajutades ei tule ka, aga webasto ise töötab, vöhemalt uriseb, päris katsund pole, et kas webasto summutist ka sooja tuleb. Eks peab kaitsmeid uurima, kui ülesse leian :D
Aitab hommikuks, kui miskit meenub, panen kirja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Okt, 2013 23:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Peale 10km sõitu, oli temperatuuri seier ikka veel all, termostaat tellitud, aga mis värvi vedelik sisse panna pärast, praegu mingi selgusetut värvi seal, ei saagi aru, nagu punakas, aga ehk teie teate soovitada kindlat. Ja kas ta nö õhutab end ise või peaks miskit teadma, kui ma ta tühjaks lasen?
Pilt
Ja makk on ka mingi juust sisse topitud, usun, et tänu sellele ei tööta juhipoolsed ukse ja armatuuripealne kõlar.
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Okt, 2013 21:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Okt, 2013 2:01
Postitusi: 11
Mina olen nii aru saanud, et B-grupi veepumbad on seepärast "poolikud", et tervet veepumpa auto küljest kätte saada on elu keberniit. Aga hammasrihm jookseb sealt üle ja vahetada vaja on. Pihustiseibid vaheta ära kui muude töödega ühele poole oled saanud, aga pihusti kättesaamiseks on head rakist vaja, see võib olla kaane sisse kõvasti kinni paakunud. Määri pihusteid erimäärdega, et neid hiljem lihtsam maha võtta oleks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Okt, 2013 6:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Tõsiasi on see, et auto ka pötutab algul korralikult, eks näis, peale esmast remonti viin teise kohta, uurib eelsüüteküünlaid ja pihustite olukorda veits. Talv on tulekul, enne lund vaja palju raha veel ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Okt, 2013 14:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Okt, 2013 2:01
Postitusi: 11
Kui plötutab ja käib sapaka häälega, võib mõni nookur nukkvõllide all pooleks olla hammasrihma eelneva purunemise tagajärjel. Lihtsamal juhul võib EGR-i viga olla, klapp on lihtsalt lahti jäänud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Okt, 2013 22:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Ma nagu eeldasin, et kui isegi peaks rihm kunagi puru läinud olema, on klapid kõberad ja hullemal juhul pokikaas ka rikutud, siis polegi nii? Eks näis, jupid kodus olemas, läheb teisipäeval tegemisse, rihmad, rullid veepump, väljalske kollektor, ja termostaat.
Hetkel ei julge seda hääle võrdlust sapikaga teha, kuna kollektor ju katki, pigem ajab sellist põlematta diisli vingu katkisest kohast, kui kolmapäeval (loodan, et remondimees saab ikka hakkama :roll: ) auto kätte saan, siis saab vaadata, mis häält teeb ja kui palju seda sinist külmkäivitusega tuleb. Pihustite kontroll ja eelsüüte toimimine tuleb ka kusagil ära teha. Ise eelistaks Tartus tammeoksa või tammelehe tänaval olevat diislitele spetsialiseerunud tüüpi. Millegipärast, eelistan ma oma auto kallal asjatama inimesi, kes võtavad iga autot personaalselt, mitte nagu liinipeal, et järjekordne kärakas, vahetame sharniiri, pohh, et rooliots kohe otsast kukub, on ka selliseid kogemusi...
Kas keegi oskab mind juhendada, kuidas sel autol veakoode loetakse, on mingid kombinatsioonid selleks ka, või ikka arvuti kuhugi pistikusse?
Ahjaa, sai puldiga hullatud, ja auto enam sõidu ajal lukku ei lähe, küll aga avab algul ühe vajutusega vaid juhipoolsed uksed ja kahe vajutusega siis kõik, peab veel niblima.
Ja andke lollile andeks, EGR? Esimene diisel, ja üldse alles 3-s enda auto, ei viitsi neid väga tihti vahetada, seega võiks endale võimalikult palju selgeks teha, kus asub a mis on tema ülesanne?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Okt, 2013 0:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Okt, 2013 2:01
Postitusi: 11
Diislitel reeglina ei lähe klapid kõveraks, vaid kohe seeneks, kuna asuvad silindri telje suhtes paralleelselt. Mõnedel mootoritel on klapiajamisse projekteeritud nõrk lüli, mis avarii korral puruneb, säästes klappe seeneks muutumast. Sel mootoril on nõrgaks lüliks paksust plekist stantsitud nookur.

Bensukatel on klapid silindri telje suhtes umbes 45 kraadise nurga all ja lähevad kohe kõveraks kui kolvi põhjades pole piisavaid süvendeid. Piisavaid süvendeid ei tehtavat emissiooninormide saavutamise keerukuse pärast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Okt, 2013 17:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Homme siis rihma ja muud vahetused, nüüd paar pilti ka üldisemast olukorrast.
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Okt, 2013 7:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Rihmad, hammasrihma rullid, pinguti, veepump ja termostaat siis vahetatud. Parem, tunduvalt.
Peale selle sai veel ka väljalaske kollektor vahetatud, vanal kollektoril oli siis terve vaid pikk flants. Keskelt oli läbiv mõra nagu oleks keegi teda puruks tahtnud lüüa :shock:
Vanad jupid tõin kodu kaasa, kui viitsimist leian, sätin asjad laiali ja teen paar pilti.
Naise arust hoopis parem pill, minek ja kõik, minuarust võiks turbo piirkonnast allpool olla pisut rohkem minekut, aga noh, eks kunagi jõuab ehk võrrelda kellegi omaga, siis näha, kas on pahasti miskit või ei.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Okt, 2013 7:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Mured ja rõõmud jätkuvad Mr Green
1. EGR jäik toru katki, nö leevendus lõõts pooleks, hetkel pinguga üksteise vastu otsad kokku pandud. Tea kas saab uue kuskilt või tuleb kasutatut vaadata.
2. Eelsüüte küünlad nõrgad, pees, juhtmed ei anna ühendust või...
3. Aku nõrk, tahab väljavahetamist niikuinii.
4. Eile käisime valimas, ja parkisin nina üle äärekivi, suts ja käidud, tagurpidi käik sisse ja ... krt, kergitab nina ja minna ei taha nagu väga... Oh pagan, käpuli auto ette pikuli ja ennäe rõõmu, mootorikaitsel mingi äär, mis oli üle äärekivi lipsand, aga tagasi enam tulla ei tahtnud. Kuna naine ja lapsed ka peal, sai kiiresti mõeldud, et kui tagasi ei saa, siis edasi, nina viltu ja poolpõiki saab ju ikka alla. mõeldud tehtud, ilma vigastusteta sain alla sealt, aga... Ju autole ei meeldinud see kohapealt äärekivi otsa ronimine, algul proovis naine, ma käpuli auto nina juures, et miskit ära ei lõhuks. Esialgu hakkama ei saanud, aga nägin ära, et lõhkuda miskit väga ei saa. Lasin siis äärekivist üle, nats roolikeeramist ja poolpõiki alla, super, rahul. Jõudsin juba parklast välja, 3-s käik ja gaasi, ehhee, pöörded tõusevad kiirus mitte :doh: Ühesõnaga, sidur libiseb, jess. Kui maha oli jahtund sai veel proovitud, algul oli nagu ok, lõpuks ikka lasi läbi libiseda...
Enne remonti sai ju paak kah täis lastud, enne rihmavahetust sai sõidetud 540km, ja seier oli imevähe alla poole paagi, saime auto kätte, 700km sai kellale ja küttetuli läks põlema... palju õnne, keskmiseks siis saime 8l/100km. Kuidagi palju, arvas naine, vaatame, mis järgmise paagitäiega saab, vb märgid pisut paigast ja kulu suurem?
Ühesõnaga, kes soovis paksu rahakotti selle auto puhul, siis tänud :hi:
PS. kust saaks siduri hinnast aimu?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Okt, 2013 8:42 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kütusekulu poolelt ära rohkem säästu oota. Sul isegi ökonoomne selle kuluga. Auto on suur ja üle 2 tonni raske, ega sa 5 sajale kulu sealt kätte ei saa :)

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Okt, 2013 8:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Nii ta on jah et sellest enam alla ei saa

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 89 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia