Tänane kuupäev Teisipäev 14 Mai, 2024 15:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Sept, 2013 23:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 11 Mär, 2013 0:45
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu
Tere kõigile,

vanast ajast mäletan, et isa Moskvitšil, see oli auväärne Moskvitš 401, olin siis päris väike, käis kaugtulede sisse-välja lülitamine vasaku jalaga. Sidurist natuke vasakul oli selline väike jalaga vajutatav metallist nupp. Olen seda asja igatpidi mõelnud ja ei suuda välja mõelda miks kaasaegsetel autodel seda käega peab tegema. Seda läheb ju vaja nagunii pimedal ajal, ja siis tahaks just roolist kindlamini kinni hoida, kuna nähtavus on vastutulijaga kohakuti jõudes nagunii kehvapoolne jne. Maanteesõidul on vasak jalg praktiliselt ju ka tegevuseta, palju mugavam oleks seda tuld siis just jalaga lülitada. Kas mingit sellist nuppu ei anna endal külge aretada masinale?

Ok, päris uuematel masinatel on vist juba iselülituvad süsteemid, aga neid nagu ka ei taha.

Muidu on Voya üks hiiglama mõnus kulgeja, lisaks allub ta ka Jeesuse tahtele väga hästi. Tiirutasime nimelt Venemaal kloostrites ja igasugu pühades kohtades ringi, sellepeale paranes tal näiteks ABS andur ise ära. Ilma naljata, teen endale aastase viisa ja lähen edaspidigi probleemide korral Venemaale sõitma. Lisaks tundus mulle, et vene Lukoili diisel maitses talle ka hulga paremini kui meil siin Statoili diisel, mida seni olen tankinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Sept, 2013 15:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Kaugtule lülitus jalaga oli vene autodest veel paljudel veoautodel. Neil oli selleks praktiline vajadus, sest tolleaegsete autode juhtimine nõudis kahe käe jõudu, teiseks roolikarpides oli alati loks, mõnikord lausa veerand pööret ja kolmandaks armatuur oli askeetlik ning selle ergonoomika allapoole igasugust arvestust. Moodsatel masinatel on roolivõim, roolilattides korras masinal lokse pole ja seega ka pimedal ajal on kaks näppu roolimiseks piisav (kui auto ikka otse jookseb). Lisaks on kõik olulised nupud rooli ümbruses nii et neid saab näppida ilma kätt roolilt oluliselt eemaldamata.

Mõningatel vanematel Ladadel käitati aknapesu pumpa jalaga (see "pump-pedaal" lülitas kojameeste mootorit ka). '80-date alguses vahetas elektriline aknapesu pump selle süsteemi välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia