Chrysler Club Foorum http://chryslerclub.ee/foorum/ |
|
97 voyager 3.8 http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=12158 |
Leht 3 koguhulgast 5 |
Autor: | tiku-taku [ Teisipäev 03 Veebr, 2015 7:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Tere kust vöiksin leida salongi filtri |
Autor: | hunt112 [ Kolmapäev 04 Veebr, 2015 0:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Sul pole seda |
Autor: | tiku-taku [ Kolmapäev 04 Veebr, 2015 7:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Huvitav Oleks nagu peale kaht aastat kruusal rallimist örnemalt puhuma hakanud |
Autor: | Voyka [ Laupäev 07 Veebr, 2015 22:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Tegelikult on sellised salongi filtrid ka selle aasta (GS) mudelil täitsa olemas aga asendust nende originaalidele praktiliselt ei leia. Kui mõnel GS mudelil need puuduvad, siis peab küll tegemist olema mingi blank-varustusega või siis on need eelmise omaniku poolt juba eemaldatud. Minu 96a. Voyageril olid need igatahes olemas. Arvude suhtes võin praegu eksida aga tean, et neid oli päris mitu, 4 või 6 tk. Et neid filtreid näha, tuleb kõigepealt eemaldada plastikust kojameeste kate/paneel, mis asub kapoti ja tuuleklaasi vahel ning tulemüüril piiluda vastu sõidu suunda klaasi all olevatesse avaustesse. Siin pildil tulevad need nähtavale: http://www.forum.v10.pl/galeria/img007u ... 1,jpg.html Kunagi üritasin oma Voyageril ühte sellist filtrit eemaldada, kuid see oli aastate jooksul nii kuivaks ja hapraks muutunud, et hakkas servast tõmmates rebenema ja loobusin sellest. Täpselt enam ei mäleta, oli see venelaste Chrysleri klubi või Minivani foorum aga sealt sain teada, et Venemaal on nende originaal filtritele olemas isegi mingi asendus. Komplekti kuulub 6 filtrielementi ja paigaldatakse need mitte vanade filtrite asemele vaid nende avaustesse, kust need filtrid nähtavale tulevad. Filtrite komplekt ja näidispilt kuhu need filtrid asetatakse: Pildil oleva filtri tootja on "Purifying Systems Holland" (PSH). Konkreetse komplekti varuosakoodi nr-t ma leida ei suutnud, kuid ma märkisin omale üles järgmise varuosakoodi, mis peaks vastama sellele filtrile: "pollen filter (set) A0806T01" või siis "cabin filter A0806T01". Ja lisaks järgmised varuosakoodid, mis võivad ka otsingul abiks olla: http://www.yoyopart.com/oem/910855/orione-s14611.html Arvan, et Eestist sellist kompl. ei leia. |
Autor: | tiku-taku [ Laupäev 07 Veebr, 2015 23:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Ok ilmad lähevad ilusaks siis uurin asja |
Autor: | tiku-taku [ Teisipäev 10 Veebr, 2015 22:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
nii nyyd veel kysimus teema siis käsipidur mismoodi küige lihtsamalt saab tagumised kettad maha kui käsipiduri klotsid on arvatavastsooned sisse kulutanud ja ketas ei tule lihtsalt ära ei aidanud ka haamriga kolistades et kas saab klotse kuidagi veel kokkupoole venitada?? |
Autor: | Kährik [ Kolmapäev 11 Veebr, 2015 0:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Vaata sees pool on käsipiduri nii öelda automaat-pinguti proovi seda kruvika otsaga keerata saad klotsid vabamaks ja siis peaks hakkama looma,see seal taga selline väike hammaka moodi ratas. |
Autor: | tiku-taku [ Kolmapäev 11 Veebr, 2015 7:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Selge uurin |
Autor: | tiku-taku [ Neljapäev 12 Veebr, 2015 10:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Kas grand voyageri ja voyageri tagumine piduri süsteem on erinevad 97 aasta omad mölemad ja mootor sama |
Autor: | hunt112 [ Neljapäev 12 Veebr, 2015 10:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Täitsa sama |
Autor: | tiku-taku [ Neljapäev 12 Veebr, 2015 20:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Nii plaanin piduriöli vahetada aga tekkis küsimus et millist vedelikku kasutada poes oli kaht sorti aga myyad on ju blondiinid kunstkyyntega ja ei tea midagi Et kas on vahet vedelikul vöi ei |
Autor: | hunt112 [ Neljapäev 12 Veebr, 2015 20:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Minul oli dot 4 sees |
Autor: | Voyka [ Reede 20 Veebr, 2015 18:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
tiku-taku kirjutas: Nii plaanin piduriöli vahetada aga tekkis küsimus et millist vedelikku kasutada poes oli kaht sorti aga myyad on ju blondiinid kunstkyyntega ja ei tea midagi Enamus autodel on pidurivedeliku anuma korgil ettenähtud vedeliku mark ära näidatud.Et kas on vahet vedelikul vöi ei Valmistajatehas soovitab Voyagerile "DOT 3"-e aga kui kogu pidurivedelik läheb vahetusse ja edaspidi vahetad seda ca iga 2. aasta tagant, siis võid panna ka "DOT 4", kuna "DOT 3"-e on vist kaupustes ka raskem saada. Ma soovitan läbi lugeda ühte Eesti Lennuakadeemia õpiobjekti pidurivedelikest, mille koostajaks on Kaie Ritslaid. See selgitab paljugi nende erinevate markide omadustest: http://www.eava.ee/opiobjektid/mto/auto ... likud.html Üks lõik sealt: Tsiteeri: DOT 3 ja DOT 4 on halb omadus absorbeerida niiskust. Aasta möödudes imab DOT 3 endasse kuni 2% vett, 18 kuu jooksul suureneb vee sisaldus juba 3%. Mõne aasta möödumisel sisaldab juba 7 %-8 % vett.
Pidurivedeliku kvaliteedi näitajaks on tema keemispunkt. DOT 3 kuivkeemispunkt peab olema üle 205 °C, DOT 4 üle 230 °C ja DOT 5 üle 260 °C. Ehkki DOT 4 imab endasse vett DOT 3 võrreldes aeglasemalt, on vee mõju DOT 4 keemistemperatuurile suurem. Kui 2% niiskust alandab DOT 3 keemispunkti 25 %, siis samasugune niiskuseprotsent alandab DOT 4 keemispunkti 40%-50%. Niiskusest tekitatud rooste rikub pidurisüsteemi. Keemistemperatuuri alanemisega väheneb pidurite töövõime: pedaal vajub läbi, muutub pehmeks ja vetruvaks. Pidurdamisel tõuseb pidurite temperatuur mitmesaja kraadini ja vedeliku keemisel tekkivad aurukorgid võivad põhjustada pidurisüsteemi töötamise lakkamist. Kui pidurivedelik on reservuaaris muutnud oma värvust, tuleb vahetus teha esimesel võimalusel. Keemistemperatuuri kontrollimise võimaluse puhul tuleb pidurivedelik välja vahetada, kui kuivkeemistemperatuur on DOT 3 alla 140 °C, DOT 4 alla 155 °C ja DOT 5 alla 180 °C |
Autor: | tiku-taku [ Teisipäev 31 Mär, 2015 7:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
Tere mure järgmine Hommikul löpetas näitamise armatuuris spido tahhokas ja temp ning odomeeter ja käigud ja pölema löi ukse tule Algul mötlesin et toksin armatuuri ja siis jälle pölema kuid tulutult Varem on olnud ka nii aga siis pole ka lae kompu töötand ja immo on peale jäänud Kuid täna neid viimaseid sümptomeid ei ole läks käima ilusti ja söitis Kas neile ei ole eraldi kaitset vöi on ikka sama külm joode kellade taga mis nüüd selle mega niiske ilmaga tekkind |
Autor: | tiku-taku [ Teisipäev 31 Mär, 2015 12:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: 97 voyager 3.8 |
tiku-taku kirjutas: Tere mure järgmine Hommikul löpetas näitamise armatuuris spido tahhokas ja temp ning odomeeter ja käigud ja pölema löi ukse tule Algul mötlesin et toksin armatuuri ja siis jälle pölema kuid tulutult Varem on olnud ka nii aga siis pole ka lae kompu töötand ja immo on peale jäänud Kuid täna neid viimaseid sümptomeid ei ole läks käima ilusti ja söitis Kas neile ei ole eraldi kaitset vöi on ikka sama külm joode kellade taga mis nüüd selle mega niiske ilmaga tekkind Ja mida tähendab eestikeeles veakood 66 No CCD bus messages |
Leht 3 koguhulgast 5 | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |