Sõidetud on palju.. kuid elu on viinud tagasi koolipinki ja paar kuud olen kaalunud auto väljavahetamist pisema vastu. Pole vaja enam suurt laeva, kuna sõidud on kõik üksinda ja vedada pole ka enam midagi.
Tunnistan väga raske südamega, et pole kunagi nii raske olnud ühest asjast loobuda. Kuid elu peab veerema ja ehk ülejärgmine auto saab juba uus Voya olla
Enne müügi otsust vahetas viimase asja autol välja- geneka rihma automaatpinguti, selle sain originaal osa 150 euriga. Sest vana oli väga lõdvaks jäänud. Roolivõimu probleemile paistis uus pinguti ka lahenduse toovat.. kuid kergelt on tunda, et kipub vahest natuke raskeks minema.. uus võimendi on ka olemas, millal ja kas selle ise ära vahetan, seda näitab aeg.
Minul juhtus selle autoga see, et suure osa ajast pidigi autot remontima ja kontrollima.. Praegu on ta tiptop korras, välja võin tuua vaid amordi otsa laagri mis veidi koliseb. Mainida võib ka vahest tekkivat jõu kriisi kiirendades üle 2k pöörde. tegemist on uue mootori küljes mingi anduriga.. Pole teemaga tegelenud, sest minule see variant kohati isegi sobib, sest madalamate pöörete juures käiguvahetustega püsib linnasõidu küttekulu tunduvalt madalamal ning ei teki tahtmist väikeste autodega kaasa kihutada.
Mis mul selle vana Voya juures meeldib.. ükskõik mis muu autoga samast ajastust.. olgu MB, BMW, AUDI, pole nii mugav kruiisida.. istmed võivad mersul mugavamad tunduda ja bemm ning audi väledamad, korvab Voya need autod kvantiteedilt pika puuga- tõestuseks teiste autode omanikud on voyast alati vaimustusse sattunud ja öelnud, et tõesti on mugav sõita.
Kusjuures voya on vist ainus auto kus inimesed tahavad kõige taga istuda ja kakeldakse koha pärast kolmesel diivanil
Juhina meeldib mulle voya mootori hääl ja salongi tulev turbovilin. Lisaks meeldib mulle selle auto juures, et tal on alati jõudu piisavalt, pole vahet, mis pöörded on või palju inimesi autos istub. Väga meeldib mulle, et masin on kõrge, saab rahulikult ujuda ja vahest talvel kui lumi põlvini, maal maja ette sõita. Muidugi ise tõstsin ka autot talverehvide valikuga veidi kõrgemale.
Voya puhul imestan alati, et ta ei lähe kunagi seest uduseks, suvel kunagi liiga palavaks ja talvel soojeneb ruttu üles.
Usun, et ei leia võrdväärset asendust hetkel ühegi teise auto näol samast hinnaklassist.
Mis häirib.. suur pöörderaadius, liiga tihti on tekkinud olukordi kus peab palju manööverdama. Kuid see, et auto suur on, ei ole probleem olnud, peeglid on suurepärased ja kabariidid väga hästi tajutavad.
Häirib veidi vähene varustus,.. selle ajastu autolt oleks oodanud rohkemat.. 2.5diisli puhul igatsen pardaarvutit, reisiarvestit, kasvõi termomeetrit, mis eestlasele on tegelikult ülioluline, võib öelda, et varustutst mis on kallimal variandil.
Tuled- täiesti jubedad. öösel vihmaga saab normaalselt ja ohutult sõita vaid lisakaugtulede abil, mis minu autol alati töötavad.
Võin öelda, et kui voya on hästi hoitud, on ta hea auto. Kui vähegi kuritarvitad annab ta sellest ka märku. Õli peab koguaeg vahetama, ja väga pööritada ei tohi, sest kõik teavad voya paadimootoreid ja käigukaste ning selle auto remont pole kõige odavam.