eero kirjutas:
400€ on peaaegu nagu niisama saadud. Kas jätad masina soome registrisse
Kindlasti mitte ei jäta soome registrisse. Soomes verod jne suht kallid.
eero kirjutas:
Kas vedelik tuli välja paisupaagi või radika korgi avamisel? Pigem radika oma? Radika korki ei tohi kuumal mootoril maha keerata, voyageri jahutussüsteemi rõhk võib kuumalt olla kuni 16 psi kui ma ei eksi.
No kui seisma jätan siis tuleb paisupaagi ülejooksu voolikust tosooli välja. paisupaagi korki keerata lahti siis muidugi purskas sealt välja. töötamise ajal oli nagu rahulik.
eero kirjutas:
Käigukastis võib teise käigu sünkro olla kulunud. Proovi alla teisele vahetust teha vahegaasiga, kas on parem.
Proovin kui masina liikuma saan.
eero kirjutas:
Kiirendab kuni 2000 normaalselt... eks vast kütuse pealejooks võiks olla esimene kahtlusalune. Kontrolli/vaheta kütuse filtrit.
No eks see filtrike läheb kindlasti vahetusse. Kui seal kala pole siis kahtlustaks ise turbot. Mis pöörde pealt nagu turbo appi tuleb?
eero kirjutas:
Sinine suits taga - äkki põleb ikkagi õli. Kontrolli, kuidas õli tase on, kas kahaneb kiiresti. Kas praegusel ajal käivitamine eeldab eelsüüte küünalde kasutamist?
Õli suits see ei ole. Mul on üks diisel olnud mis õli läbi küpsetas ja see oli jube. Sinine suits on rohkem külma mootoriga. Sooja mootoriga eriti suitsu pole sabas aga kerge vine on tunda. Külmast peast üks silinder lonkab ka. Eks käivad pihustid ka stendis ära.
Eelsüüdet kasutan koguaeg.
Üldiselt kõik see jama kokku eeldab mul ikkagi kaante maha võttu et kindel asjas olla. Kui omale sõitmiseks teha siis palju kindlam kui tehtud. Õli ka tilgub kuskilt vähe. ei saa nüüd aru kas ketisüsteemi kaane vahelt või mujalt. paistab just ülevalt poolt tulevat.
Ehk keegi oskab õeda kas karteripõhja saab nii alt kätte et ei peaks sillatala eest ära kiskuma? Kui tegemiseks läheb siis piiluks saaled ka üle.