Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 9:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Juul, 2012 10:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
Hei hopsti sai siis omale ka ostetud voya ära. Olen neid piilunud aegajalt aga see diisel mootor tõukas mind vähe eemale. Mulle isiklikult bensiini mootorid ei istu. Kuna sõitmist palju ja aegajalt saan tööjuures kütust ning liigub ka odavamalt vene kütust.

Auto saamine oli jälle puha juhus. Kolan soome saidil nagu Nettiauto.com pea igapäev. Piilun kuni 1000€ autosi. Ja mis nägin 600€ voyager müügis ja diisel ning mootori rikkega. Käisin vaatamas masinat. Mootoril kõik tõukurvardad kõverad. Mis ikka arvestasin seda et ilmselt ka ketisüsteemis midagi laiali. Tulin siis sealt tühjade kätega ära. Müüja ütles et üks eestlane pakub talle 2000a diisel pesood vastu. Mõni päev läks mõõda ja tuli mulle sõnum et vahetust ei toimunud. Hakkas siis taas see mind see asi kripeldama. Paar päeva läks mõõda ja saatsin sõnumi vastu et 400€ võtan ära. Mõni tund hiljem tuli sõnum mulle et kui kiirelt tegutsen siis on nõus. Vat nii ma selle masina endale saingi.

Probleemidest siis niipalju et lahkasin mootoril keti osa laiali. Juhtplaat oli pilbasteks ja ketipinguti oli koos täiesti. Mis ikka hetkel tuleb mulle kogu keti osakond mis on kasutatud aga kulumis jälgi praktiliselt ei ole. See siis ajutine lahendus et auto eesti saada. Pärast vaatan ehk teen ümber asja. mootori ploki vahetus ja hammasratas süsteemi peale.
Salongikohapealt on suht enamvähem ok. Armatuuril mõni plastik lahti ja küljest ära. Kõik peale el. peegli nupu olemas. Istmed puhtad, terved ja korralikud. Sees on infinity stereo. Korra proovisin ja häält tuli. Kahju et cd-box on välja kistud. Juhe on olemas ja vedeleb istme all. Peab hakkama boxi otsima.
kere: Muidu pole väga vigagi. roostet on ainult tagaluugil. ja parem taha tiivapihta on midagi läinud. pisike mõlgike ja kriips peal. Kui muu asja korda saan siis lasen need vead likvideerida
sillad: Peale esimeste stabika kontide muu ok. pidurid jne toimetavad
vejed ja rehvid: all originaal 15" valud ja peal väga viisakad M+S rehvid

autoga tuli kaasa terve posu arveid mis autoga tehtud. Üks suuremaid on 2008a arve kus on mootoril tehtud remont. seal isegi kirjas et 4 uut plokikaant peale pandud. arve summa on meeletu 7844€. Vaatan ehk mingi hetk löön kõik arved kokku ja näeb palju auto alla raha on maetud. ÜV, kindlustust ja verosi ei arvesta.

mõned pildid ka siis. Vabandust kvaliteedi pärast. telefoniga kõik tehtud.
Pilt
Pilt
Pilt

siit siis tagaluugi rooste näha
Pilt

Pilt


siit see tore arve summa näha
Pilt


teen paremad pildid kui fotoka saan :D

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Juul, 2012 20:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
sai natuke täna mootori kallal nokitsetud. keti süsteem on nüüd koos. Tegin ketipingutiga samamoodi nagu siin üks kasutaja tegi. panin seibe sisse et kui midagi on siis kett ei läheks päris lõdvaks. Kõik muu ilus ja kena aga suutsin ühe nookurit hoidva tikkpoldi pooleks keerata. nii õnnetult et ei saa seda ilma puurimata kätte. Vaatasin manualist et 29,4NM peaks keerama neid mutreid aga ühel andis polt järgi. Eks homme hakkan varjante uurima. hetkel pole siin Soomes midagi käepärast millega seda jäänust kätte saada. Keegi ehk oskab öelda mis tugevusega polt seal peaks olema. ilmselt makaroni ei ole mõtet panna.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juul, 2012 15:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
Nii nonii. Täna käis volvo esindus meil tööjuures masinaid hooldamas. Lasin selle poldi välja puurida. ja läks 12,9 tugevusega poldid sinna. Sai kokku ja korra proovitud. koheselt läks käima ja jumalast maheda häälega mootor on. räägivad et hull traktor aga kõrval käis audi mootoriga diisel ja see lärmas üle. Ühesõnaga homme või ülehomme veel vaja nokitseda. paisupaak jne paika, et saaks jahutusvedeliku sisse ning saaks proovida pikemalt. Praegu sai hetkeks käima pandud.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juul, 2012 17:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Jõudu nokitsemisel. Hea viitsimine on sul ka :D

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juul, 2012 19:40 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ats85 kirjutas:
Nii nonii. Täna käis volvo esindus meil tööjuures masinaid hooldamas. Lasin selle poldi välja puurida. ja läks 12,9 tugevusega poldid sinna. Sai kokku ja korra proovitud. koheselt läks käima ja jumalast maheda häälega mootor on. räägivad et hull traktor aga kõrval käis audi mootoriga diisel ja see lärmas üle. Ühesõnaga homme või ülehomme veel vaja nokitseda. paisupaak jne paika, et saaks jahutusvedeliku sisse ning saaks proovida pikemalt. Praegu sai hetkeks käima pandud.


Mahe hääl on siis kui mootoril kõik korras ja õigete mõõtudega. St klapid sulguvad ja avanevad õigetel nurkadel. Nii kui üks varras oma üldpikkuses järgi annab tulevad küttesegu gaasid sisselaskekollektorisse ja tekitab podina taolise heli, samas halveneb märgatavalt sissevõetava õhu kvaliteet ning mootor ei tööta enam sujuvalt - ongi traktori heli käes.
Aga odavalt said ja hea ost siis ning paistab, et suhtelisel korraliku isendi kui nii väikse vaevaga (st eeldatavasti) said mootori mahedalt tööle.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juul, 2012 22:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
hind on jah hea. 180€ veel lisandub arvele võtu raha :D aga ikkagi odav.
eks pudipadi vaja salongi ka veel muretseda. osaliselt kõlarid ka ei tööta. ei tea nüüd mille viga. kas kõlarid läbi või võimus viga. Siit ka kohe küsimus. Kas mingid järelturu kõlarid ka selle võimu taga toimetavad ning mida soovitate. Muidu need kõlarid mis toimisid oli täitsa ok hääl

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Juul, 2012 10:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
Ladusin kokku kõik pudinad. üks viga ilmnes kohe. Pean ketisüsteemi kaane maha võtma ja mingi parema tihendi vahele saama. Hakkas läbi tilkuma. Muidugi see kaan ei olnud just kõike korralikum ka. Kui kellegil see kaas vedelemas, siis andku märku. Üritan tööpäeval lõuna aegu nii palju saada et päris sealt ei tilguks. Natuke silikoonitama. Muidugi see silikoon ei ole sinna kaane vahele kõige parem.
Mis mind väga häiris oli see et külmast peast üks silinder tõrkus. Soojemaks läks siis käis ok. Nüüd vaja tuvastada kas üks pihustitest streigib või on pumba kala. Soojast peast oli ka kütuse sinine suitsuke taga. Mis ikka Eesti jõuan pean pihustid maha kruvima ja laskma otsad ära vahetada ning pihusti avamis surved paika timmida.
Kont ka muidugi ei toimeta. Eelmine omanik väitis et ok. ei tee selle nupuke midagi. Ilmselt ainet vähe.

Veel see viga et kui süüte sisse keerad või masina käima paned, siis taga kojamehe nuppudes tuled vilguvad. Keegi ehk oskab öelda milles viga.

Väikese tiirukese tegin ka masinaga. Hea mugav ja ergas masin. Võrreldes mu mondeo 1,8td-ga :)
Häiris natuke see teisekäigu sisse saamine. Kiirendades polnud hullu aga kui kuskilt tee otsast alla keerasid ja tahtsid kolmandalt teisele siis oli see vähe raske sisse minema.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Aug, 2012 23:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
Niih auto siis kodus ja mis edasi tast saab on küsimärk. Täna otsustas et viskab jahutusvedeliku välja. Temp hakkas tõusma ja jäin teeäärde. kapotialune oli tosooli täis. Sai siis vesi sisse kallatud ja ei ajanud enam kuskilt välja. Kui sai teeäärest ära siis jäi kolmas käik sisse. Käiguhoovastikus andis miskit saba. käigukang töllamölla. Sõitsin kolmas käik sees koju tagasi ning vaatasin kapotialla kõik kuiv ja temp oli ok. Nii kui paisupaagi korki päästsin purskas hulga vett välja. Mis nüüd põhjuseks küll olla võib?
Siis midagi veel jama kuni 2000 pöördeni kiirendab normaalselt aga peale seda jääb uimaseks. jäälegi küsimärk mis viga.
Käikude juurde tagasi tulla siis kiirendada oli ok. kui masin liigub ja soovid kolmandalt teise panna, siis ta väga ei kippunud sisse minema. väheke kangiga vehkimist ja läks.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Aug, 2012 22:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
400€ on peaaegu nagu niisama saadud. Kas jätad masina soome registrisse?

Kas vedelik tuli välja paisupaagi või radika korgi avamisel? Pigem radika oma? Radika korki ei tohi kuumal mootoril maha keerata, voyageri jahutussüsteemi rõhk võib kuumalt olla kuni 16 psi kui ma ei eksi.
Käigukastis võib teise käigu sünkro olla kulunud. Proovi alla teisele vahetust teha vahegaasiga, kas on parem.
Kiirendab kuni 2000 normaalselt... eks vast kütuse pealejooks võiks olla esimene kahtlusalune. Kontrolli/vaheta kütuse filtrit.
Sinine suits taga - äkki põleb ikkagi õli. Kontrolli, kuidas õli tase on, kas kahaneb kiiresti. Kas praegusel ajal käivitamine eeldab eelsüüte küünalde kasutamist?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Aug, 2012 22:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
eero kirjutas:
400€ on peaaegu nagu niisama saadud. Kas jätad masina soome registrisse


Kindlasti mitte ei jäta soome registrisse. Soomes verod jne suht kallid.

eero kirjutas:
Kas vedelik tuli välja paisupaagi või radika korgi avamisel? Pigem radika oma? Radika korki ei tohi kuumal mootoril maha keerata, voyageri jahutussüsteemi rõhk võib kuumalt olla kuni 16 psi kui ma ei eksi.


No kui seisma jätan siis tuleb paisupaagi ülejooksu voolikust tosooli välja. paisupaagi korki keerata lahti siis muidugi purskas sealt välja. töötamise ajal oli nagu rahulik.

eero kirjutas:
Käigukastis võib teise käigu sünkro olla kulunud. Proovi alla teisele vahetust teha vahegaasiga, kas on parem.


Proovin kui masina liikuma saan.

eero kirjutas:
Kiirendab kuni 2000 normaalselt... eks vast kütuse pealejooks võiks olla esimene kahtlusalune. Kontrolli/vaheta kütuse filtrit.


No eks see filtrike läheb kindlasti vahetusse. Kui seal kala pole siis kahtlustaks ise turbot. Mis pöörde pealt nagu turbo appi tuleb?

eero kirjutas:
Sinine suits taga - äkki põleb ikkagi õli. Kontrolli, kuidas õli tase on, kas kahaneb kiiresti. Kas praegusel ajal käivitamine eeldab eelsüüte küünalde kasutamist?


Õli suits see ei ole. Mul on üks diisel olnud mis õli läbi küpsetas ja see oli jube. Sinine suits on rohkem külma mootoriga. Sooja mootoriga eriti suitsu pole sabas aga kerge vine on tunda. Külmast peast üks silinder lonkab ka. Eks käivad pihustid ka stendis ära.
Eelsüüdet kasutan koguaeg.


Üldiselt kõik see jama kokku eeldab mul ikkagi kaante maha võttu et kindel asjas olla. Kui omale sõitmiseks teha siis palju kindlam kui tehtud. Õli ka tilgub kuskilt vähe. ei saa nüüd aru kas ketisüsteemi kaane vahelt või mujalt. paistab just ülevalt poolt tulevat.
Ehk keegi oskab õeda kas karteripõhja saab nii alt kätte et ei peaks sillatala eest ära kiskuma? Kui tegemiseks läheb siis piiluks saaled ka üle.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Okt, 2012 13:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
vahepeal siis niipalju tehtud et vahetasin käigukangitossi ära. see nüüd ok. tundub et käigukastil 1. ja 2. käigu sünkronisaator väsinud. vahegaasiga saab käigud ilusti sisse.

jahutussüsteemiga sai tegeletud. teine paisupaagikork ja voilaa enam ei visanud välja tosooli. sai natuke sõita ja siis seisma jäädes tuli eest auru. radikas oli nii pude et see kukkus läbi laskma. seda radikat ei ole mõtet parandada ka. nüüd mahlad sees ja õnneks hetkel ka püsivad.

sai siis tegeletud õlilekkega ka. ketikaas käis maas uuesti. tagusin asja vähe sirgemaks. ostsin poest korktihendi materjali ning sai sellest tihen vahele. õrn silikooni kihike ka ja see kuiv. klapikambrikaane tihendile sai ka õrn silikooni kihike ja see ka kuiv nüüd.

kahel pihustil ka lekkisid tagasivoolu voolikud. õnneks need olid nii pikad et lõikasin jupid maha ja sai pidama. ühe pihusti vaskseibike oli väsinud ja peksis pihusti vahelt läbi. õnneks oli selles mõõdus seib olemas ja sai vahetatud ning peab.

hetkel peaks siis olema nagu kõik. kui saaks selle edasi mineku asja ka korda miks üle 2000 pöörde enam normaaalselt ei kiirenda ja üks lahtine pistik leiaks oma koha. peaks nagu olema masin ok

homme ronin siis arki ja võtan eesti registrisse, kindlustus ja üv ka teha vastalt. hakkab siis see auto eesti teedel ringi kärutama.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Okt, 2012 21:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
mõni pildike ka.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Okt, 2012 14:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 12 Okt, 2012 23:03
Postitusi: 22
Tundub et läks päris hästi sul selle ostuga :)
Mis masinast saanud on? Plaanid käigukasti sünkronisaatoreid ka vahetama hakata?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Okt, 2012 19:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
praegu seisab paberite taga. jama nendega. üks paber puudu ja soomes midagi saada kulub meeletult aega. soomes on kõik asjad nagu kiviaeg.

käigukastiga hetkel ei tegele midagi. kui lendab laiali siis tuleb järgmine vaadata. kui ei siis ehk mingi aeg võtab käsile remondi.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Nov, 2012 14:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
auto on siis nüüd lõpuks eesti registris. kindlustus olemas aga ülevaatuselt ei läinud läbi. parem tagumine pidur oli väga kehva. Muidugi esimesed stabika puksid ka vajavad vahetamist. muu oli ok. Huvitav oli muidugi kindlustusega. sellel 85kw ja mondeol mul 66kw aga sellel masinal odavam. pool aastat 29€

Taga pidurid kiskusin laiali ja muud viga ei olnud kui paremal pool üks regulaator oli kinni roostetanud. Sai selle liikuma ja nüüd ok. eks järgmine nädalavahetus uuesti ülevaatusele.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia