Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 13:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 01 Juun, 2012 17:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Juun, 2012 16:37
Postitusi: 79
Asukoht: Enamasti Tallinn, vahel ka Põlva
Olen aastaid siinset foorumit jälginud ja suurest laiskusest ainult lugeja olnud. Nüüd siis tegin suure pingutuse ja regasin ennast ära, kuigi olen juba aastaid Voyageri omanik olnud ja foorumist üht-teist kasulikku inffi saanud.
Jaanuaris sai ka uus aparaat ostetud. Uus on ta muidugi mulle. Tehase jaoks juba vana ront.
Olen algusest saadik bensuka pooldaja olnud. Esimene oli 2,4 mootor ja nüüd siis lausa 3,3. Ja automaatkast on ka minu jaoks poolkohustuslik. Kuna maakodu pole turvaliselt metsade vahel, siis pärast tuisku sai oma vana Voyat mitu korda välja kaevata. Suuremate tormide puhul ootasin sahka terve päeva ja tööle ei jõudnudki. Pole see nelivedu ka mingi imerohi aga abiks on ta kindlasti.
Auto on eestis juba mitmeid aastaid sõitnud ja kunagi Saksast siia toodud. Spido hetkel 258 000. Lisade poolest vist enamus peal aga ei tea seda täisnimekirja. Ostmise hetkel olulisi vigu polnud. Juhiistme soojendus ei tööta ja samuti istme mälud. Peegli piiraja katki. Automaatkasti solenoidi vahelt leemetab aga see vist tüüpviga.
Samuti jukerdab see bensunäitaja. 250 km sõidu järgi paak peaaegu tühi. Süüde uuesti sisse ja bensiini jätkub jälle. Paar kiiret paagitäitmist ja läbisõidu võrdlust tegid selgeks, et paanikaks pole põhjust. Kulu suht OK. Kuna väga pinda ei käi, siis selle mure lahendamine pole prioriteet. Viimased korrad olen Ardust Tallinnasse sõitnud hoiatusega "paak tolmab" ja sõita 0 km.
Hoopis tõsisem on immo jukerdamine. Aga sellest ehk kirjutan juba õige teema all pikemalt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Juun, 2012 3:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Mul ka 2002 3.3 awd, ja bensuseier samamoodi sõidu aeg hoogsalt langeb :) Sõites maanteel näitab et võiks tankima minna, tuluke põleb. Jätan seisma, uuesti süüdet ja veerand paaki sees jne :)
Keskmiselt ühe vahe võrra vahel luiskab lõpuks, kui pikemalt sõita järjest.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Juun, 2012 9:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 03 Okt, 2008 18:00
Postitusi: 104
Asukoht: Tartu
BadJ77 kirjutas:
Mul ka 2002 3.3 awd, ja bensuseier samamoodi sõidu aeg hoogsalt langeb :) Sõites maanteel näitab et võiks tankima minna, tuluke põleb. Jätan seisma, uuesti süüdet ja veerand paaki sees jne :).

Sama siin.

_________________
Grand Voyager 3,3 AWD '02
Lihvimise, lõikamise, poleerimise ja käiamise vahendid


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Nov, 2012 4:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Juun, 2012 16:37
Postitusi: 79
Asukoht: Enamasti Tallinn, vahel ka Põlva
See bensunäidiku valetamine on vist suurem külma ilmaga. Terve suve suurt muret polnud ja hakkas justkui meelest minema aga viimane kuu aega tuletab jälle meelde. Seega ei tohiks see olla mingi softi viga nagu ühes teises teemas pakuti. Pigem justkui rõhu teema. Samas kui jääd seisma ja lülitad parktuledele, hakkab kohe bensiinikogus jõudsalt suurenema. Mingi vahe on isegi pool- ja kaugtulede puhul. Ehk siis justkui võrreldakse pinget. Üks ots on maandus ja teine anduri poolt anatav pinge, mis sõltub süsteemi pingest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Nov, 2012 23:13 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Äkki see näidiku teema seotud lahja akuga?. Oli omal sama probleem algul, vahet polnud kas suvi või talv. Aga viimased aastad seda muret pole enam olnud, ja kui meenutada, siis võibolla kadus probleem tõesti peale uue aku paigaldamist!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2012 1:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Ma aasta alguses panin peale uue aku, probleem jäi samaks mul vähemalt, et ma akuga seostada ei oskaks.. Linnasõidul ka ei vähene näit nii kiirelt, kui maanteesõidul.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2012 9:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Viga võib olla kehvas ühenduses, mass keresse näiteks, või kehvad aku juhtmed, klemmid.Need ikka esimene asi.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Nov, 2012 23:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Juun, 2012 16:37
Postitusi: 79
Asukoht: Enamasti Tallinn, vahel ka Põlva
Aku hetkel tõesti kehvapoolne aga eelmisel talvel oli ta veel täitsa kobe. Pigem siis mingi massijuhe paagi juures nöögib. Aga see halb kontakt võib vabalt ka mujal olla.

Samas on mul kogemus takso raadiojaamaga, mis käitus imelikult aga mootori vedas aku veel ilusti käima. Tol korral kadus anomaalia koos aku vahetusega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Dets, 2012 16:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Juul, 2012 1:24
Postitusi: 20
Asukoht: N 58°41´16˝ E25°37´35˝
ma täheldanud sama asja ja samas aku tahaks tegelikult vahetamist jah (aku tuluke annab märku aku peal)
aga selline kysimus veel et millal hakkab teil tuluke põlema
mul viimased 4 korda on olnud nii et jäänud sõita 70km siis 80km ja kaks viimast korda 90km sõita

_________________
Chrysler Voyager 3.8 GS AWD


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Dets, 2012 20:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Minu katse-eksitus meetod (sõitnud tulukesega veidi ja siis pannud paagi täis, mis on 76L manuaali järgi), et tavaliselt hakkab põlema ca 15L juures ja ca 100 km olen julgenud ka ära sõita, ilma et probleeme oleks olnud. Mõningatel juhtudel on peale ööpäevast seismist tuluke kustunud sõitma hakkades ja hakkab siis uuesti põlema.

Infotablood ma ei jälginud ei ole, see on tulukese põlema hakkamise puhul tavaliselt olnud ca 100 km kandis. Ja tükk aega peale nulli saab veel sõita.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Dets, 2012 11:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
Äkki kytuseseier näitab paagi jääki hetke keskmise järgi. Kui algul lased linnas, tuli läeb põlema ja pärast 100km maanteel siis maantee kuluga saad rohkem sõita ja tuluke kustub ära....., kuna elle kuluba saab kauem kulgeda. Selline loll mõte tekkis


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Dets, 2012 16:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Juul, 2012 1:24
Postitusi: 20
Asukoht: N 58°41´16˝ E25°37´35˝
ma ise mõtlesin ka sellele et äkki on nii
vahepeal resetid kombuutri ära ka ja :)

_________________
Chrysler Voyager 3.8 GS AWD


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia