Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 14:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Apr, 2012 23:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Oi jaa, täna sai naltsi rohkem kui dollari eest kindlasti :D.

Läksime paide järve äärde, kulgesime üli vaikselt parklasse, hindasime nägusid kes seal olid.
Ei viitsinud tagurdada ja mõtsin, et sõidan otse üle muru, mida on ennegi tehtud.
Minu tegevusest aru saades ütles sõber kõrvalt : vaata, et sa kinni ei jää.
Mina : Mina ei jää kinni.

Siis, edasi läks sedasi, et nagu ratas murule jõudis, vajus sisse tõmbas ringi ja laks põhja peal kinni :D.
Pilt
Kõrval mingid tüübid olid opeliga, palusin appi, seda 2tonni kaaluvat aparaati liigutama...
Pilt
aga jamh, 1.6 Opeli ainuke tulemus oli kärssav sidur. :D.
Siis tegin kiire kõne ja tuldi Range Roveriga
Ootasime abiväge :
Pilt
Tulemus :
Pilt
Aga auto ühes tükis ja sõidab sama hästi.

Jutu jätkuks, homme saab suvekad alla lõpuks ja tulede regulli teen ka ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Apr, 2012 20:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 18 Mär, 2011 23:04
Postitusi: 111
tahad paremat läbitavust, pane 215/75/16c rehv, ilusti mahub alla ja läbivus super, mul talvel olid all.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Mai, 2012 6:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
miku288 kirjutas:
tahad paremat läbitavust, pane 215/75/16c rehv, ilusti mahub alla ja läbivus super, mul talvel olid all.

Ei ole mõtet läbivuse taga ajamisel, kuna ta kliirents on niivõrd madalal + oleks siis veel vaja põhjakaitset ja astmelaudu ja raudu ette, et auto ühes tükis püsiks.

Lihtsalt olid kaks halba korda kus oleks hea läbivus kasuks tulnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Mai, 2012 6:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
porku kirjutas:
miku288 kirjutas:
tahad paremat läbitavust, pane 215/75/16c rehv, ilusti mahub alla ja läbivus super, mul talvel olid all.

Ei ole mõtet läbivuse taga ajamisel, kuna ta kliirents on niivõrd madalal + oleks siis veel vaja põhjakaitset ja astmelaudu ja raudu ette, et auto ühes tükis püsiks.

Lihtsalt olid kaks halba korda kus oleks hea läbivus kasuks tulnud.


Läbivus jäägu Jeepidele, mil on difri lukud, muda rehvid, aeglustid jne jutud olemas :).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Mai, 2012 23:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Jaan, 2011 21:20
Postitusi: 76
Mul oma kogemustest selge,et kui muru vähekenegi libedavõitu ja pehme on,ei kannata peale minna.CRD-l väänet juba tühikäigu pööretel küllaga et siduri libistamisest kah kasu pole ,kets ringi ja korras,sees oledki.Kõva pinnnase peal on küll über ronija.Tavaliste M+S idega talvel lumes oli ka täiesti tegija tüüp.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Mai, 2012 23:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
VTR kirjutas:
Mul oma kogemustest selge,et kui muru vähekenegi libedavõitu ja pehme on,ei kannata peale minna.CRD-l väänet juba tühikäigu pööretel küllaga et siduri libistamisest kah kasu pole ,kets ringi ja korras,sees oledki.Kõva pinnnase peal on küll über ronija.Tavaliste M+S idega talvel lumes oli ka täiesti tegija tüüp.

Nõustun täielikult.
Tal lihtsalt on nina nii raske ja sild nii madalal, et polegi suurt midagi pehmel pinnasel teha, lumega pole häda kedagi, korralikul pinnasel on suht super. Valiv auto mis teha. :D.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Mai, 2012 23:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Reedel sai siin vähe sõidetud jälle,
ühel hetkel tundsin et midagi kukkus justkui vastu jalga sõidu pealt, erilist tähelepanu tol hetkel ei pööranud ja sai jalaga sinna armatuuri vahele löödud midagi. ( arvasin esimese hooga, et signa ploki juhtmed mis seal ripuvad ).
Mitmeid tunde hiljem avastasin aga, et Piduri tuled põlevad, tee mis tahad ära ei kustu,
Siis meenus see nali, et midagi kukkus vastu jalga, taskulambiga vihmase ilmaga põlvili maha ja leitud see viga oligi, nimelt see piduri tulete lüliti ( konn ) oli oma kinnitusest lahti tulnud ja alla kukkunud, jalaga armatuuri vahele lõin nii osavalt, et lüliti läks kinnisesse asendisse ja tuligi viga mitu tundu hiljem välja.

Nüüd igaljuhul lüliti omal kohal ja piduri tuled töötavad nii nagu peavad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Mai, 2012 21:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Täna siis sai signa lõpuks korda, unustasin küll ära, ohutuled külge pookida, aga savi, põhiline oligi, et kesklukust uksed käiks puldiga.
Seega TEHTUD ja lõpp võtmega keeramisel.
Pilt

PS! Ei ole julmalt rapsitud juhtmed, lihtsalt isoleeriga julmalt üle käidud. :D. ( ja kunagi kisuti julmalt ta sealt armatuuri vahelt välja ka..
Pilt

Aga põhiline, et nüüd töötab ja on ise tehtud. :D.
Tagant tunneb mind ära nüüd juba nädala aega Monsteri klepsu järgi. :D.
Pilt

Eest vaadake ise kuidas tunnete :D.
Pilt

Homseks plaaniks on hetkel tagumine luuk üle vaadata ja selle lülitiga midagi ette võtta.
Nv-l või järgmine nädal läheb maki vahetuseks ja järgmine kuu on plaanis Veljed ära soetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Mai, 2012 22:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Tänane päev siis möödus jälle voya kallal.

Kisukusin nimelt luugi laiali, et vaadata miks ta aint võtmega avaneb :
Mina loll mees kiskusin kõik ära mis küljes oli, ka numbrimärgi :D.
Pilt

Minu üllatuseks olid kõik seesmised plastikud kinni vaid kahe kruviga..
Pilt

põhimõtteliselt minu juhe jooksis täiesti kinni selle lüliti tööpõhimõttest, + ja - jooksevad mõlemad lülitisse sisse.. mis kuradi moodi see võimalik on et see veel luuki avab..
Aga see selleks, toimima ma ta sain, nimelt oli kogu see lüliti sealt seestpoolt nii ära oksudeerunud, et isegi puhtaks kraapides enam maanudse poolt tööle ei saanud.( pildil parem poolne osa )
Pilt lülitist seestpoolt..
Pilt

Seega vedasin lülitisse sisse uue juhtme, mis sai tinutatud sinna vaskplaadi peale kinni, et seal vool olemas oleks ikkagist, siis sai lüliti kokku tagasi laotud ja lõpptulemuseks võib öelda, et mu tagaluuk avaneb taas nagu päris autol.
Pilti kahuks toimivast lahendusest ei teinud.

Küll aga üks ninade pilt uuesti :
Pilt

Järgmine asi mis teha :
Üle vaadata keskonsoolis nupud : Mõlemad nupud mis seotud tagumise kojamehega, Istmesoendused ja ohutuled. ( kõik ühes reas ja aint ohutulede oma töötab. )
Need arvatavasti vaatan siis üle, kui makki instailima hakkan, küll aga juhtus mu välja valitud makiga see lugu, et need said laost otsa ja uued tulevad alles järgmise kuu alguses.
Makk oli muidu 1Din välja sõitva ekraaniga jne mölludega.. nüüd pani mõtlema kas on sellist jura üldse vaja või ostan midagi tagasihoidlikumat.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mai, 2012 8:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Ilmselt pole sellist jura sinna vaja tõesti Mr Green Pane parem siis juba laemonitor kui tahad telekat ka vaadata.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mai, 2012 9:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Kapsu kirjutas:
Ilmselt pole sellist jura sinna vaja tõesti Mr Green Pane parem siis juba laemonitor kui tahad telekat ka vaadata.

Praegu on üks tavaline DVD makk silmapiiril, mis omab AV out-i, nt laemonitori jaoks.

Laemonitori puuduseks jääb aga see, et seda eest istmelt ei näe ja keskmise rea jaoks jääb ta suht ebamugava vaate kohapeale, ning sellest heast päikeseprillide hoidjast keset lage, nagu loobuda ka ei taha :D.
Aga kõigepealt ostan maki ära, siis mõtlen edasi, homme saab palka ja saab edasi vaatama hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mai, 2012 14:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Põhimõtteliselt on tellimus noortehnikusse sisse antud,
makiks tuleb Alpine iDA-X301 ( Lihtsalt tõesti ei suutnud paremat välja valida mis samahästi või veel paremini sobiks sinna konsooli )
Maki valikud piiras kõvasti ka see, et tahtsin Rohelise taustaga, et ilusti sobiks Chrysleri olemusega. :).
Suht soolase hinnaga makk ise enesest aga mis teha, ilu nõuab ohvreid :D.

Makk 185€
Pilt
Iso Pistikud 8,50€
ja maki 1Din raam 7€


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2012 9:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Kui Sul infinity võimendiga helisüsteem sees on siis ilmselt näeb selle ühendamise ja tööle saamisega ka omamoodi keberniiti :( Ma oma 300M pole siiani seda originaali selle pärast välja visanud.Ahh ja sobib ka ilusti sinna keskkonsooli, ja minu vajadused rahuldab ilusti.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2012 9:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Kapsu kirjutas:
Kui Sul infinity võimendiga helisüsteem sees on siis ilmselt näeb selle ühendamise ja tööle saamisega ka omamoodi keberniiti :( Ma oma 300M pole siiani seda originaali selle pärast välja visanud.Ahh ja sobib ka ilusti sinna keskkonsooli, ja minu vajadused rahuldab ilusti.

Infinity võimenditega helisüsteem on täitsa olemas, kuid kahtlen et mingid suurematsorti keberniit sealt tuleb, kui olemas iso pistikud ja raam,
Ise usun, et max tunni ajaga on sees makk. ( Optimist nagu ma olen. :D. )
Iso pistikul peaks olema 2 lisa juhet, mis kusagile ühendada tuleb,
Võimendi + ja võimendi -
+ ühendan maki elektri antenni otsa ( kuna el antenni voyageril nagunii ei ole ja mingi aeg lisandub võimendi, seega remote ei hakka katsuma. )
- läheb kusagile armatuuri alla tala külge.

Audidel on vähemalt selle bose süteemgia sedasi lihtsalt.
Makki vahetan just sellepärast, et ei rahulda mu vajadusi, olgugi et orginaal sobib väga hästi sinna konsooli.
Kuna ma ei jõua neid tavalisi plaate niipalju kirjutada, kaseti kvaliteet jätab soovida jne.
Raadiost tulevad juba pool aastat samad laulud ja mälupulk lahendab mu probleemid. :D.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mai, 2012 10:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ega see alguses paistabki, et on lihtne, kuid on olnud teisi kogemusi..
vt seda:
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... t=infinity

Samas on sul vaja ergutust releele, mis võimu tööle lükkab...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia