Tilgad on just jah jahutusvedelikust. aega võttis asi niikaua, sest ei ole jubinaid saada eriti sellele 3,3l mootorile ja eks natuke oli finantsi taga ka asi. Maja ka ju vaja nokitseda.
Pelae regamist sai käidud ülevaatusel ja seal selgus, et žarniirid oleks vaja ees ära vahetada ja küündlad ja küündlajuhtmed, sest põlemata bensiini tuleb liigselt tagant välja. Uurisin ka natuke küünalde kohta ja selgus, et sellele aparaadile käivad 4 elektrodiga küündlad peale
![:think:](./images/smilies/chr_think.gif)
pragu on ühe elektrodiga ja mootor natue nagu jätab tiba vahele. Äkki keegi kamentaariks selle kohta ?
Veel mis selgus, et tagumine väntvõlli simmer tuleb ikkagi ära vahetada, sest loik on ikka all
![:oops:](./images/smilies/chr_oops.gif)
Oleks võinud küll kohe vahetada, aga sõpradega vaatasime, et peaks nagu pidama küll. Siit siis küsimus, et kumb lihtsam oleks teha, kas mootor maha lasta või siis käigukast otsast sikutada? Eks peab need asjad veel ära tegema, siis peaks kõik pinks ponks olema
![Mr Green](./images/smilies/chr_mrgreen.gif)