Tänane kuupäev Kolmapäev 26 Juun, 2024 4:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mai, 2006 22:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
lõpuks siis gaas peal ja autoga tagasi tallinnas. Esimesed muljed on head. Nüüd vaja pisut pildimaterjali monteerida ja siis saab juba pikema jutu koos kaunistustega meisterdada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 7:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Mis nimeline mees paigaldas? Kas sul ei sütti selline tuli nagu shek enginer?
Mina olen gaasiseadmes igatahes pettunud ( vales firmas käisin panemas)
maksin küll 24 tuhh aga palju sinna juurde olen nüüd ladunud seda ei tea varsti ikke hinnaks juba 30


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 11:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Paigalduse kohaks sai valitud erinevatel põhjustel All-round OÜ. (muuseas paigaldajad ise ka CHR juhid)
Seadmeks sai Landirenzo Omegas IV põlvkonna seade.
Esialgsel ülevaatsusel sai vaadatud üle seadme paigalduse võimalused. Esmapilgul tundus panek ruumipuuduse tõttu kaheldav [pilt tulekul] - aga kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab. (seda viimast teed mindigi) Tsiteerides paigaldajat: "Tuleks anda Nobeli preemia mehele, kes kõik selle sodimodi suutis kapoti alla ära mahutada ja teise Nobeli preemian mehele, kes suudab sinna veel gaasiseadme ka paigutada" :lol:
Peale seda tuli jääda ootama konkreetset hinnapakkumist, milleks osutus seekord 23k. Nüüd jäi üle oodata ainult tööde algust.
Paagiks sai valitud varuratta koopase käiv 60 l paak [pilt tulekul]. kui mälu ei peta siis mahtus sinna pea 50l sisse. (millest peaks jaguma päris mitmeteks kilomeetriteks - sellekohane kogemus veel puudub).
Aurusti sai koha paremasse rattakoopasse (vasakus koopas oleva aku eeskujul) [pilt tulekul]
Arvuti leidis koha esiakna ja kapotivahelise kattealla [pilt tulekul], alguses oli kaalumisel ka varjant, et võibola tuleb arvuti üldse kuhugi salongi sokutada, kuna ruumi lihtsalt ei ole.
Peale selle paigutati kapotialla veel kilomeetrite kaupa juhtmeid (mulle vähemalt tundus nii)
Kapoti alune näev välja, nüüd selline
[albumimg]69[/albumimg]
kui enne veel ruumi oli siis nüüd seda enam kindlasti ei ole (õnnelik on mees, kes saab hakata rihmasid või mdiagi sellist vahetama :lol: ). Väike filtrike juhtme dzunglis
[albumimg]71[/albumimg]
Toas annab seadme olemasolust märki väike nupuke rooli kõrval
[albumimg]73[/albumimg].
Esialgsed sõidukogemused on igati positiivsed. Ei tähelda mingisugust vahet gaasi või bensiiniga sõitmisel. Kütuste vahetus toimub ka juhile märkamatult. Kui panna rooli keegi asjast teadmatu siis ilmselt tal jääksi arusaamata et asi gaasiga.
Aru saabki ainult kahte moodi, kas näidikut vaadatates või gaasil töötava auto kõrval seistes, siis on kuulda pihustite
[albumimg]70[/albumimg]
klõbinat (sees istudes ei kuule midagi). Väike auguke tehti ka tagumisse bumperisse
[albumimg]72[/albumimg]
Eks ma rallitan edasi ja annan teada kui esimene paagitäis otsas. (hea on ikka tankimas käia kui paagitäie eest ei pea 800 eeku välja laduma :wink: )

Esialgu Check engine ei põle veel.

Muude asjdest rääkides selgus, et vahetada tuleks ära esimesed rattalaagrid. Õli jooksude kohad ka enamvähem täpsed nüüd. Mootorist tuleb klapikambri tihendi vahelt ja käigukastist, kas radika kinnitustest (paremal juhul, kus piisab ilmselt kinnituste pingutamisest) või siis radikast endast (see oleks siis halvem juht, kus tuleks juba radikas vahetada). Parandamiseks tuleb ilmselt autol nima maha kruvida, kuna muidu sinna ligi ei pääse lihtsalt.

Pean vaatama koha, kuhu ülejäänud pildid toppida siis saab jutu lõplikult valmis.


Viimati muutis Kuripiiritus, Teisipäev 16 Mai, 2006 22:16, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 15:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
mis gry meestel on ka ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 15:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
eem.. mis asi? (vaja ikka puust aj punaseks teha :lol: )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 15:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
mis marki täpsemalt üteldes chrysler ...?
ja see lardinenso see ja klõbiseb rohkem aga üks teine firma vaiksem on


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 15:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
nüüd sain pihta.. andis ikka nuputadada. Mõlemal voyad. Täpsemalt ei mäleta. (lugesid ka akna pealt kirja, võimalik et tulevad ka meie tegemisi kaema)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 15:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
oi ma tahaks meestega vestelda:)
aga sa nimesi ei tea ka ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 15:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kui sa mõtled päris nimesid siis tean ikka, kui pisut meenutan.

Krt peab pärast arve pealt vaatama, nagu puuga löödud, muhvigi ei tule meelde.


Viimati muutis Kuripiiritus, Teisipäev 16 Mai, 2006 15:30, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 15:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ikke pärisnimesi mõtlesin


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 22:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
to piiritus helistsasin juba Indrek eesnimeks


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 22:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
jab jõudsin just paberite järgi samale järeldusele, aga see peak H-ga Hindrek olema (kui silmad nüüd vigureid ei viska)

Said oma küsimustele vastused?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 22:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
nu ikke mullle ta nr-i ütles see kes neid seadmeid maale toob ega siis telefonis seda aru saa kas h või i ga


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Juun, 2006 19:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Nüüd juba nii mõningad paagitäied gaasi mahasõidetud ja püüaks hinnata kulu. Minu arvutuste kohaselt see nii umbes 5-15%. (rohekme seal 10 peal vast on) Väga raske on hinnata, sest arvutit ei ole mis näitaks jookvat kulu. Tankides üritan arvestada, et palju linna ja manteed ja palju siis sellega võrreldes bensu läks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 30 Juun, 2006 21:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Nüüd said siis uued esimesed ratta laagrid hangitud.. mingi päev peaks neid paigaldama hakkama. No on ikka vigurid välja mõeldud. Mingi hetk üritan pildi ka meisterdada.

edit:

Meisterda mis sa tahad , aga tlemust ei kuskilt. Sai isegi üks bueno vars koos padruniga hangitud, et saaks kesk poldi lahti. See vana ** keeldub. Rooste lahtistiga ja kõigega katestatud. Sai siis auto maja kõrval asuvasse kummiboksi aetud ja sealsel töömehel katetada lastud. Tal oli küll pikema varrega keeraja, kui sellel andis otsik saba. Katetas veel selle kompressor-klõbisti-keerajaga kui ka ei midagi.

Nüüd siis panin ikka ameerika auto töökotta aja. Ei riskinud mingisse väikegaraasi viia. Muidu pärast väänavad mul seal midagi päris sodiks äkki.

Kolmapäeval saab siis hoolega sajaseid tuulutada :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia