Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 21:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Dets, 2007 16:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 16 Sept, 2006 20:15
Postitusi: 105
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Jõudu.Tuli ka mõte oma juhtumitest Voyaga teile kirjutada,sest igav temaga ei hakka.Alustame siis viimasest.Mõni päev tagasi hommikul kodust minema sõites liikus auto ainult mõned meetrid,jäädes seisma nagu käigu oleks välja visanud(automaatkast).Uuesti proovides toimis kõik nii nagu peab ja nii terve päeva.Järgmisel hommikul enam nii lihtsalt ei läinud,liikuma ma ta sain,kuid asi väga kahtlane.Kontrollides käigukasti õlitaset järeldasin,et õli viga ei ole-õli lihtsalt kastis ei ole :D Piiludes auto alla,hinges kartus,et kast lõhki(selle jama juba üle elanud) :krt: Seekord paistis,et vasakpoolse veovõlli zimmer läbi.Täna siis oli aega asjaga edasi tegeleda.Ronisin siis auto alla(muidugi voya jäi hoovi peal lumehange),mis tänase ilmaga polnud kõige meeldivam tegevus.Raputades sisemist veovõlli otsa,siis diffri pool hirmus lõtk sees,selge-laager küpse.Üllatuse osaliseks sai ma hoopis siis,kui veovõlli ja otsa kaane(kus on zimmer ja laagri välimine saale küljes)maha võtsin.Laager ja zimmer nagu uued,no krt.kust see õli siis plehku pani ja see pagana lõtk pärit on.Vastus väga lihtne-pooltelje nuutide otsas olev stopper rõngas ära väsinud,ning telg liikus diffri nuutides,kuigi peaks liikuma seespoolsemas otsas.Kuna mul maja juurde pääsemine suht künklik,siis pole ka imestada,et pooltelje pikkus muutub üsna tihti.Hea,et niigi läks ja kui keegi ütleks palju ma õli pean juurde ostma(differ oli pea-aegu kuiv)oleks kõik väga tore.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Dets, 2007 15:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 16 Sept, 2006 20:15
Postitusi: 105
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Liigume jälle. Mr Green Mr Green Mr Green Sai siis differ kastist välja kisutud.Selleks tuli muidugi esisilla tala auto alt maha kruvida,mis ei olnud just kõige meeldivam tegevus,kuna Voyager jäi lageda taeva alla,ning kõik see toimus üles tungitult pakkude peal.Muud hullu polnud,kui diffri sateliitide kurikuulus võll oli kinni jooksnud ja augud ovaalseks kulutanud.Sai natuke töö juures nuputatud,ning differ ära taastatut.Samas kuna auto juba niipalju laiali oli,siis sai korraga esipiduri klotsid ära vahetatud,esiratta laagrid ära pestud,ning määritud ja stabikavarda puksidele kummi alla keritud(päris vaikne sai).Veel sai igaksjuhuks poolteljele toppelt zimmer aretatud,kuna vasakul pool puudus õlitõrje seib.Rahaliselt läks lugu maksma 920-EEK.(piduriklotsid 420-EEK,4L ATF+4 õli 500-EEK.)Ajaliselt mingi 12h.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia