Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 6:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 08 Mai, 2020 17:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Nahatus ja istme parandus ka valmis:

Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Mai, 2020 22:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sai natuke jälle tegeletud:

Tagatuled põlesid erineva heledusega, selgus et seal mingit porri tehtud - taastasin originaalse seisu.
Pilt

Esimese stabika puksid said uued:
Pilt

Tagumine stabikas sai uued "kondid"
Pilt
Pilt

Sai ka 5.9 veljed leitud, mingi aeg siis pritsi ja pulbervärvi - värvi ei oska veel ära valida :lol:
Pilt

Keevitasin need lohu kohad tasaseks esisillal klotside jaoks, tagasilda ei jõudnud teha.
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Mai, 2020 23:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sai mõned tööd nädalavahetusel tehtud:

Tagasilla klotside "lohud" said keevitust, olid päris pahas seisus:
Pilt

Jahutusvedelik sai uus, termostaat jms. Sai ka radiator flush toode mõned kümned kilomeetrid eelnevalt sisse valatud, kõntsa ikka tuli. Salongiradika pesin ka uuesti tagurpidi voolikuga läbi. Äkki annab talvel paremat sooja.

Kässar vajab tähelepanu, klotside materjal eraldub, vedrud jms on kõik rooste.

Sai leitud mõned juhtmed joodetud, mis andsid halba kontakti.

NSS sai vahetust - korra kuus ei tahtnud P peal starterit järgi võtta. Enda lollusest voolas ka kuskil 3,5l kastiõli "korstnasse" vahetuse ajal, aga õnnestus pühapäeval leida õiget õli ja sõit jätkus.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Juun, 2020 20:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kiskusin raadio välja, et FM sageduse kontrolleri külmjooteid parandada.

Leidsin väikse juhtme jama, mis sai korda tehtud.

Pilt

Kahjuks muutusin kärsituks raadiot avades ja nüüd tükid taga, kui kellegil seda raadiot vedeleb (96-98a tagant kolme pesaga, plus maandus ), isegi mitte töötav, siis mul oleks soovi.

Pilt

Seni peab CD plaate edasi kuulama :lol:

Sai ka pidurid ülekäidud, kässar jäi tegemata, kuna vedrukomplek kuskil sorteerimiskeskuses pikemat aega.

Aga kettad klotsid ja 2 supportit vahetatud. Tagminine parem - kolb ei läinud lõpuni sisse, Esimene parem - kolvil oli tükk väljas, kuradi plastik kolb.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Juun, 2020 16:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Raadio sain siis tööle, sõber leidis enda vana raadio mille ekraan ei töödanud ja sai vajalikud jupid sealt.

Kerge tune-up:
Pilt

Juhi tagumine küünal oli õline, teised olid normaalsed:

Pilt
Pilt

Kärukonksu pistiku sain ka toimima, seal oli jälle mingi kiirühendustega "tuujing", samuti oli aku juures lisajuhtme kaitse ära mädanenud:
Ei tegi, miks tehase blokk jms sealt eemaldatud on.....
Pilt

Polstrit eemaldades lõhkusin mõned klõpatsid, kuumaliimiga sain ilusti tagasi:
Pilt

Kuurist leidsin ka kasti ja roolivõimu radikad, kui aega saab topin need ka külge:
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Juul, 2020 14:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Vedasin liivakotte pagassis ja katt andis alla:

Pilt

Õnneks sain lasnamäel kiirelt löögile - uus katt ja veits toru:

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Nov, 2020 1:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tagumine akna pesur ei andnud enam vett, mootor kisas aga ei tilkagi.

Lasin siis kompressorist õhku peale voolikule mõlemast otsast aga kasu polnud.

Võtsin siis tehase manuali lahti ja selgus, et voolikus on check valve, mis laseb ainult ühtepidi vedelikku läbi.

Asub siis laetule taga ning oli mõnusalt liiva täis.
Pilt

Kiire käik Hydroscandi aitas välja:
Pilt

Hiljem sain jälle supportit vahetada, kuna kolb kiilus kinni :lol:
Pilt
Pilt

Äkki kunagi õpin ja ostan metallist kolvid sisse, hetkel läks riiulis vedelev külge ja paar päeva on olnud OK.

Lukk peaks ka see kuu jõudma, siis saab jälle lammutada :twisted:

Plaanis siis kohe teha laagrid, simmerid ja kässar.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Nov, 2021 17:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 06 Nov, 2021 16:44
Postitusi: 1
Tere hr. zilliver! Homme lähen vaatama-ostma Jeep Grand Cherokee 5,2 V8. Asusin rohkemate teadmiste jahile. Sattusin hr. zilliveri vastusele analoogse masina otsijale, 2017 aastal. Ja see abiandmise soovi paistvus pani mind liituma ja kirjutama.
https://www.auto24.ee/soidukid/3563448
Mõni kiitev sõna, mõned kahtlused palun saatke teele!
Ja teine teema see, et ei ole näpugagi puutunud automaatkasti "käigukangi".


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia