Tänane kuupäev Neljapäev 19 Juul, 2018 16:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Juun, 2018 11:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 61
Nii, "Passat-destroyer" sai omale uue kindlustuse - 9 euri kallim. Elan üle.

Puhkus jätkub.
Taga pagassipõhi oli osaliselt murdunud, leidsin garaažist laminaadi jääke ja tegin vana uueks. Nüüd on tamme laminaatparkett autos. Versioon 2 on ka juba küpsemas, kus ma teen täiesti uue põhja, hetkel jäi uuendatud vana. Pilti ei teinud.

Siis võtsin eest stange, mis on sellel autol jube lihtne tegevus - võin ausalt öelda, et esitule lampide vahetamine on 2x suurem töö.
Võtsin eest tuled, korrastasin veidi seda juhtmepundart, mis sinna keeratud oli ja taastasin ka sidemarkerid. Esituled juba maas olid, siis miks mitte vesilihv ja poleer? Mõeldud tehtud. Sõbrapoiss laenas aparaadi ja poest hankisin pastalisa, kuna vana pasta osutus riknenud kaubaks... Commandant 4 oli juba olemas, aga vajasin ka midagi peenemateralist, millega läiget anda. Selleks sobis Automaailma riiulilt Lazer tootesari - neil on olemas nii töötluspasta, kui ka järeltöötluspastad. Vähemalt esmapilgul see järeltöötluspasta tundub päris hea. 12.- purk.
Vesilhvi tegin 600-1200-2000 paberiga, kuni tule pind oli ühtlane suitsuhall ja masinale läks otsa lõikav svammiketas ning tegin 3 tiiru jämeda pastaga, kuniks enamvähem hakkas looma ja siis tegin 2 tiiru peenteraga üle, et saada sügavam läige. Tuleb ka auto üle teha millalgi nüüd, kui ilmadega natuke hoiab.
Pilt
Parempoolne on lihvitud.
Pilt
Tuled valmis.
Alles kokku pannes märkasin, et udutuled on ka ju plastikust, aga noh... Eks vaatan, kas viitsin neid veel ette võtta. Ilmselt ikka võtan.

**
Et niisama igav edasi ei oleks, siis sättisin toas handsfree juhtme veidi parema kohapeale ja peitsin ka kaamera juhtme lae alla. Siis vaatasin armatuuri peal seda pikka paneeli, mis kippus kuuma ilmaga keskelt üles kaarduma ja nagisema. A-piilari katted tõmbasin eemale ja sain selle paha poisi kätte:
Pilt
Selgus, et keskmine osa on klipsidest lahti tulnud. Klipsid ise korras, panin koralikult külge ja tõmbasin riideteipi lisaks, et enam ei kõbiseks.
Pilt
Ja läks kokku ära.

Pimedas on esitulesid ilus vaadata:
Pilt
Kõik on nüüd nii nagu peab. Kui raatsiks seisupiduri ka ära puhastada, võiks ülevaatusel ära käia.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Juul, 2018 22:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 61
Ja lõbu ei jätkunud kauaks. :)
Korduv ÜV esitulede pärast. :pai:
Mitte, et midagi oleks illegaalne, kuna kõik on tehasetuled, mis põlevad, aga kuna mul (nagu ikka 2001+ ameerikast tulnud autodel) on üksiksõiduki tüübikinnitus, siis selle saamiseks peab olema EU standardile vastavus, ehk siis antud juhul 2007 tehtud ümberehitused... Niiet, pidin aga need koledad sissepuuritud augud ikkagi lampidega täitma, sest ülevaatusele minek oli nagunii plaanis. Lihtsalt sinikuued on põhjalikumad, kui ma arvasin ja tee ääres tuleb teinekord ka aru anda asjadest, mille üle endal nagunii teadmine ja kontroll puudub.
Ühesõnaga, sain ÜV läbitud põmst esimese korraga aga eks tuleb nina lahti võtta ikka ja kõik juhtmed uuesti vedada, sest see p*rno, mis 2007 siin kokku keerati nende nõmedate kiirliidetega... ilmselt kõik massijuhtmed on mustaks kärvanud... Käisin aga elektriku kapi kallal ja varusin ühest autojuhtmestikust kõvasti kiude, et puudu ei jääks ja Hella lisatulede ääretulepesad on täpselt parajad, sest need mis enne olid, olid mädad igatepidi.
Aga see selleks, sellega jändan kuu lõpus, kui puhkus on.
Kaua ette võetud projekt sai ka lõpuks lahendatud. Ükspäev lihtsalt peale tööd ajasin auto tööl sisse, pesula oli parasjagu vaba, siis võtsin aga poleerija taas kätte ja möllasin pastadega kokku mingi 4 tundi. Seejärel Würthi püsivaha, täpset nime ei mäleta enam, sain 5L kanistrist osa, aga lõhnab nagu Turbonätsud omal ajal ja helesinine poolvedel ollus... Igatahes kogu see kompott andis väga ilusa tulemuse. Suurem osa kriime sain välja ka ilma vesilihvita aga kuna töökojas eritööriist puudub, siis lasin pastade peal liugu rõõmsalt.
Pilt
Pilt

5k miili hakkab täis saama, mis tähendab uut õlivahetust ning pean ka ära ostma termostaadi korpuse. viimane kord sai üht polti pingutatud, aga tundub, et see korpus on kuskilt haiget saanud ja plastik lihtsalt ei kannata kuuma, sest see mootor on mul stabiilselt ikka palavas olekus. :dance:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia