Tänane kuupäev Reede 19 Okt, 2018 3:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Juun, 2018 11:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 90
Nii, "Passat-destroyer" sai omale uue kindlustuse - 9 euri kallim. Elan üle.

Puhkus jätkub.
Taga pagassipõhi oli osaliselt murdunud, leidsin garaažist laminaadi jääke ja tegin vana uueks. Nüüd on tamme laminaatparkett autos. Versioon 2 on ka juba küpsemas, kus ma teen täiesti uue põhja, hetkel jäi uuendatud vana. Pilti ei teinud.

Siis võtsin eest stange, mis on sellel autol jube lihtne tegevus - võin ausalt öelda, et esitule lampide vahetamine on 2x suurem töö.
Võtsin eest tuled, korrastasin veidi seda juhtmepundart, mis sinna keeratud oli ja taastasin ka sidemarkerid. Esituled juba maas olid, siis miks mitte vesilihv ja poleer? Mõeldud tehtud. Sõbrapoiss laenas aparaadi ja poest hankisin pastalisa, kuna vana pasta osutus riknenud kaubaks... Commandant 4 oli juba olemas, aga vajasin ka midagi peenemateralist, millega läiget anda. Selleks sobis Automaailma riiulilt Lazer tootesari - neil on olemas nii töötluspasta, kui ka järeltöötluspastad. Vähemalt esmapilgul see järeltöötluspasta tundub päris hea. 12.- purk.
Vesilhvi tegin 600-1200-2000 paberiga, kuni tule pind oli ühtlane suitsuhall ja masinale läks otsa lõikav svammiketas ning tegin 3 tiiru jämeda pastaga, kuniks enamvähem hakkas looma ja siis tegin 2 tiiru peenteraga üle, et saada sügavam läige. Tuleb ka auto üle teha millalgi nüüd, kui ilmadega natuke hoiab.
Pilt
Parempoolne on lihvitud.
Pilt
Tuled valmis.
Alles kokku pannes märkasin, et udutuled on ka ju plastikust, aga noh... Eks vaatan, kas viitsin neid veel ette võtta. Ilmselt ikka võtan.

**
Et niisama igav edasi ei oleks, siis sättisin toas handsfree juhtme veidi parema kohapeale ja peitsin ka kaamera juhtme lae alla. Siis vaatasin armatuuri peal seda pikka paneeli, mis kippus kuuma ilmaga keskelt üles kaarduma ja nagisema. A-piilari katted tõmbasin eemale ja sain selle paha poisi kätte:
Pilt
Selgus, et keskmine osa on klipsidest lahti tulnud. Klipsid ise korras, panin koralikult külge ja tõmbasin riideteipi lisaks, et enam ei kõbiseks.
Pilt
Ja läks kokku ära.

Pimedas on esitulesid ilus vaadata:
Pilt
Kõik on nüüd nii nagu peab. Kui raatsiks seisupiduri ka ära puhastada, võiks ülevaatusel ära käia.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Juul, 2018 22:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 90
Ja lõbu ei jätkunud kauaks. :)
Korduv ÜV esitulede pärast. :pai:
Mitte, et midagi oleks illegaalne, kuna kõik on tehasetuled, mis põlevad, aga kuna mul (nagu ikka 2001+ ameerikast tulnud autodel) on üksiksõiduki tüübikinnitus, siis selle saamiseks peab olema EU standardile vastavus, ehk siis antud juhul 2007 tehtud ümberehitused... Niiet, pidin aga need koledad sissepuuritud augud ikkagi lampidega täitma, sest ülevaatusele minek oli nagunii plaanis. Lihtsalt sinikuued on põhjalikumad, kui ma arvasin ja tee ääres tuleb teinekord ka aru anda asjadest, mille üle endal nagunii teadmine ja kontroll puudub.
Ühesõnaga, sain ÜV läbitud põmst esimese korraga aga eks tuleb nina lahti võtta ikka ja kõik juhtmed uuesti vedada, sest see p*rno, mis 2007 siin kokku keerati nende nõmedate kiirliidetega... ilmselt kõik massijuhtmed on mustaks kärvanud... Käisin aga elektriku kapi kallal ja varusin ühest autojuhtmestikust kõvasti kiude, et puudu ei jääks ja Hella lisatulede ääretulepesad on täpselt parajad, sest need mis enne olid, olid mädad igatepidi.
Aga see selleks, sellega jändan kuu lõpus, kui puhkus on.
Kaua ette võetud projekt sai ka lõpuks lahendatud. Ükspäev lihtsalt peale tööd ajasin auto tööl sisse, pesula oli parasjagu vaba, siis võtsin aga poleerija taas kätte ja möllasin pastadega kokku mingi 4 tundi. Seejärel Würthi püsivaha, täpset nime ei mäleta enam, sain 5L kanistrist osa, aga lõhnab nagu Turbonätsud omal ajal ja helesinine poolvedel ollus... Igatahes kogu see kompott andis väga ilusa tulemuse. Suurem osa kriime sain välja ka ilma vesilihvita aga kuna töökojas eritööriist puudub, siis lasin pastade peal liugu rõõmsalt.
Pilt
Pilt

5k miili hakkab täis saama, mis tähendab uut õlivahetust ning pean ka ära ostma termostaadi korpuse. viimane kord sai üht polti pingutatud, aga tundub, et see korpus on kuskilt haiget saanud ja plastik lihtsalt ei kannata kuuma, sest see mootor on mul stabiilselt ikka palavas olekus. :dance:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Juul, 2018 18:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 90
Puhkus käib.
Lapsed keerasid 2L limpsipudeli põrandale maha, õnneks päädis asi ühe jalamati põhjaliku leotusega ja sai asjast jagu, magusa jääke natuke on, aga ei kleepu õnneks. Kuuma päikese all on autos ikka veel limonaadi lõhna. :P

Vaatasin nukralt tagumisi sõidupiduri klotse ja tõdesin, et parem nüüd karta kui pärast kahetseda ning 20 eurot hiljem saingi juba karbi uute asjadega.
Termostaadikorpus vist parandas end ise ära, üle nädala juba pole pidanud peale valama. Eks võta siis kinni... Aga selle plastikust jura ma hävitan ära ikka, uus detail pidi olema juba metallist, ehk siis kauakestvam ja kuumale vastupidavam... :)
Täna täitus 133 333 miili.

E: jäi mainimata, et Tartu Raunex suutis pakkuda uusi rattamutreid. Ei ole küll 100% identsed, aga mütsike on peas ja ilus vaadata ja seibi osa keerleb ja hind oli natuke üle 3.- tk, Topparts pakkus seda 2 eurist junni 6.55.- ja Salomest oleks saanud ka samasugused tsingitud 2 eurised, mis ilmselt peale esimest talve oleks juba tuksis olnud. Jätan need vuhvlid talveks vist ja ilusamad suveratastega kokku. Homme siis klotse vahetama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Aug, 2018 22:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 90
Nagu viimasest korrast möödas, sai tõesti järgmisel päeval klotsid vahetatud ja siiani on sõida olnud päris meeldiv. Kinni jäänud klotside ja kõverate ketaste kombo ei ole eriti hea aga õnneks tagumistega ei olegi muret. Eesmiste ketastega tuleb varsti sõdima hakata, peale pidurite puhastust taas ikka tunda, et pidurdusel rool veidi vibab. Viimases stendis enne ülevaatust oli ka viskumine juba 0,2, max lubatud on 0.1 ja poeuutel ketastel peaks see jääma kuni 0.05mm kanti.

Igatahes siiani on olnud meeldiv reis selle masinaga. Poleerimisest ja vahast oli nii palju kasu, et puhkuse ajal tehtud pikem reis mööda kahtlasi teid ei suutnud autot oluliselt ära määrida. Kui veljed olid paksult liiva täis, siis auto vaid tolmune ja peale esimest veevalingut poleks nagu kunagi must olnudki.
Pilt

Nüüd, pea 2 kuud hiljem, täitus järjekordne õlivälp, sest why not. Ning sai jälle ühe kleepsu panna 134 000 peal.
Tellisin uue tagaluugi pühkija, mis muideks peaks olema sama ka Nitro mudelil ning maksin varre ja kojamehe eest 7 eurot. Kohalik lammutusmees küsis 20 räbala eest, saatsin viisakalt sinna kohta. Mingi austus võiks olla inimesel, kes näeb ise ka, et müüb konkreetselt sitta aga julgeb tulla küsima, et oot, ostad siis või...
Et kuna ma soovisin veel talt paari asja, siis loobusin juba nondest ka.
Igatahes uus vars paindub klaasist eemale ja on hea mugav kojamees vahetada, originaalil tõuseb vars vaid paar cm.

Keda õlifiltri teema huvitab, siis autole sobivad külge mõlemad variandid, mida poes pakub. Madal ja jäme, mida saada ei olnud hetkel, ning pikem ja peenem. Aga tuleb meeles pidada, et pikem on sillatalast vaid napilt kõrgemal, ehk siis mägironimise harrastajad peaksid ette vaatama. Minu probleemi pole, sest läheb veel ka põhjakate alla ja las ta seal olla. Ühe liiklustõkise otsa juba käigukasti tala olen ära õnnistanud, õnneks on alumiiniumtalal vaid kriimud... Et muus osas on õlifiltrid samad kinnituse ja tihendusserva poolest, et kui poes öeldakse, et on 2 varianti ja hakatakse raiuma, et ei sobi, siis saatke pikalt või valige teine pood. Ühes varuosade kaupluse letis on juba 5 aastat vennike, kes arvab ikka, et Volvo T5 mootor on vabalthingav...
See selleks...
Ja sisse läks nagu ikka- 5w-30 Shell AF. Välja tulnud õli oli küll mustunud, kuid vastu valgust paistis läbi ja bensu lõhna manu ei olnud, seega õli teeb oma tööd ja liigset kütust kuhugi ei tilgu.

Külll aga nüüd avastasin, et tagasilla raamipuksid hakkavad pensionile saama ja juba on sõites tunda õrnalt, et tala liigub tagumiku all. Hakkasin siis otsima ja pommitama.
Originaale pole mõtet küsida, nende hind on röögatu.
Siis leidsin polüuretaanpuksi komplektid:
Pilt
Letihind 350.- ei olegi vb nii hull, kuna on endiselt odavam, kui võtta OE puksid. :) Isegi TopParts pakkus pigem seda varianti, mõeldes kliendi rahakoti heaolule ja nende kaudu saaks tellida ka. Ebay pakub ka muid variante, aga üldjoontes sama tootja ja kui Saksa laos ei ole, siis USAst tellides tuleb kopsakas tollimaks veel otsa. Niiet pigem vist lähen seda teed. On olemas ka täismetall lahendus, et puksi polegi, ongi kärakas metalli puksi asemel ja poldiga kinni. Aga hinda ei hakanud uurima. Ringrada ei sõida ja mingi mugavus võiks säilida.

Hetkel endiselt nauding. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Aug, 2018 21:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 90
Sain täna Silberist ka pakkumise nendele tagasilla raamipuksidele...
531,96.-
Tagumised on ühesugused ja 166.26.- tk ja eesmised on erinevad ning 129,19 tk. :D Vajalik on ka 2 10 eurist katteplaati osta, mis polüpuksi komplektis ka juba on sees...
RWD ja AWD talad on erinevad ja puksid erinevad, siis see on RWD auto hind.. a seega siis on otsustatud, et auto saab polüpuksid. :D :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Sept, 2018 20:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 90
Võitlen siin üleöö tekkinud naksuga esisillas ja kuigi ükski õõts ei anna järgi, on kahtlus, et üks vasakpoolne stabiliigend teeb pulli, sest kolks juhtub enamasti, kui üks ratastest vetrub, embkumb pooltest...

tagasilla raamipuksid tellitud ja jääb üle vaid oodata nüüd.
Esipidurid hakkasid samuti suhteliselt üleöö vibama. Klotsi nagu veel mõni mm on, kuid ketastel on sisemine külg rohkem kulunud ja miinimumpaksus on tegelikult juba ületatud, kuigi kaasasolnud arvete järgi, päris värsked asjad... Aga mis seal ikka, läheb uus ring ette. Pidurdamisel tahab roolist minema visata vägisi. Viskumine mõlemal kettal 0.34 ja 0.38, max on lubatud 0.09.
Krt oleks ma omal ajal Volvole ka nii odavalt asju saanud, nagu ma Samovarile pean ostma, iga asi, ei maksa mitte midagi sisuliselt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Sept, 2018 20:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 90
Üleöö tekkinud kolina leidsin ka lõpuks üles.
Piduri ketta tagune plekk oli lihtsalt lahti mädanenud. Kui akna lahti tegin, siis oli selge, miks kõik juba ammu järgi vaatasid. Aga ei olnud asi ka nii hull, laiemad seibid ja plekk jälle oma kohapeal. Möödaminnes panin ka ühe õõtsa uue, mis mulle tasuta anti.

Nüüd leidsin mahti ka pilti teha pagasiruumist:
Pilt
täitsa ehtne laminaat. :D Seda lihtsalt vedeles garaažis niivõrd palju, et katkise originaalkatte asemele teha midagi põnevat. Mul on töö juures ootamas kaks suurt tahvlit MDFi, millest teen vist täitsa uue asja, et kaks tagumist osa on üks tükk ja jääb volditavaks vaid eesmine osa. Aga noh, tütred tahavad sealt nukumaja ka saada, seega pean laveerima nüüd, kumb see olulisem ülesanne saab olema. :)

No ja kuna puhkus algas taaskord, siis läksin tööjuurde, ajasin auto tõstukile ja nokkisin lahti termostaadi korpuse. Tehase manuaal nägi ette igast mudru eemaldamist, noh, tuleb välja et manuaal ei valetanudki. Roolipump eest ära, siis mahub käsi ka järgi. Kui just liigendeid üksteise otsa ei lao, siis muudmoodi alumist polti kätte ei saa...
Pilt
Aga võtsin siis lahti, tihend surnud. Õigemini tihend on alumiiniumraamiga ning kummiosa keskel. Ja kummaski otsas, kust polt läbi käib, on alumiin nii kõvasti räsida saanud, et õhuvahe jääb sisse mahajahtumisel. Suvel kuumaga oli 0 probleemi, tilkumine hakkas just jahedate ilmadega, viimane kord jäi loik alla veebruaris, ja nüüd just eelmine nädal ühel hommikul oli kõhualune punane.
Tegin siis karukeelega oksiidile 1-0 ja lihvisin 600se paberiga pinna siledaks. Panin hermetsi juurde, sest ka Silber ütles, et tellimise kaup ja oota X aeg. Aega ei ole, auto pidi tunni pärast maha sõitma. :D
Aga paistab, et praeguseks 2 päeva on ilusti pidanud. Kõhualune kuiv, loiku pole ja paak pole tühjenenud.

Tellisin ka uued pidurikettad ette, lisaks klotsid. Sest kettad on küll ilusad, kuid kõverad kui kuradid ning sisemine, kolvipoolne pool kettast on õhem. Sattusin eoltas.ee lehele ja kampaaniahinnaga 2 ketast 9.60. Jah, just. Õigesti lugesite. 10 euri kahe ketta eest. Võtsin siis klotsid vähe edevamad. Ketaste tootjaks EGT, ei usu, et hullemad on, mis Tallinna Topparts 2016 sügisel on alla pannud. Kui 200 pealt tihti blokki ei pidurda, siis ei tohiks midagi juhtuda. Nende vahetamiseni jõuan homme.
:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia