Tänane kuupäev Reede 14 Dets, 2018 3:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 146 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 05 Mai, 2017 6:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4708
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Täna pean kahjuks tõdema, et selle masina süda ei elanud üle tehtud mootoriremonti... saalekolks tuli külla. :(
Pole vist mõtet enam seda masinat korda tegema hakata... kui just mingit 2,7 mootorit hea hinnaga saaks...
hääl on selline:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Aug, 2017 21:12 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4708
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei andnud hing veel rahu sellele masinale... sai siis käeharjutusena uued saaled pandud. Üks kepsukinnitus loksus päris korralikult... ja kindlasti natuke ka enne mootori remonti...
Nüüd siis mõneks ajas peaks masin korras olema.
Kahju, et mootori remontija ei hinnanud saalede korrasolekut - kõik saale olid mingis osas kulunud... kaks saalet olid ka vändale mõned triibud teinud - ülejäänud pinnad korras.
Eks kui nüüd mõistlikult sõita peaks ta kestma...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Okt, 2017 18:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4708
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mõne ajaeest vajus tagumine vasak ratas viltu, vastu amordi vedru...
Kuna laager juba urises sai oletatud, et nüüd katastroofiliselt lagunenud.
Seejärel kui laager vahetatud ei saanud ratast sirgeks ja vahetamise hetkel ei olnud ka tunda, et seal võiks viga olla.
Seejärel ülemine sarniir - kuna midagi seal järgi ei andnud aga tunne oli, et munakas väljas - võtsin ka selle vahetuse ette.
Ülemist õõtsa ilma tagasilla alt võtmiseta kätte ei saa hankisin vastavat tõmmitsad. Sain sarniiri rattarummu küljest lahti ja siis juhtus midagi huvatavat...
Nimelt õõtsa sillatala kinnitus andis järgi... natuke käega kobamist ja leidsin sealt murdunud poldi... mis oli päris kaua murdunud olnud. Lisaks teine polt pole ka enam nii tugevalt kinni, et õõtsa liigendit korralikult fikseerida.
Tekkis pisike masendus, et peab ikka selle tagasilla alt võtma. Murdunud polt pesast välja ja uued poldid asemele.
Mõttes käis ikkagi see kuusakoski asi läbi, et kas ikka... samas kui juba need võtmed kätte võetud teen siis lõpuni.

Kes ise tahab edasi teha siis 500.- ja andku tuld... muud viga ei tohiks olla. Saab ka kaasa uued tagumised pidurikettad ja klotsid.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2017 18:18 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4708
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Liigub kurivaim, kus ta pääseb :evil:
Tagaratta viltu vajumise põhjus oli mõnevõrra üllatav. Nimelt oli murdunud tagumise ülemise õõtshoova poltkinnitus tagumise tala küljest. See haaras kaasa ka teise. Lõpuks ei jäänud muud kui püsivalt see kinnitada.
Nüüd rattad sirged, tagumine laager vahetatud, uued kettad, klotsid.
Vaja pidurid sissetöötada, käsipidur paremini regullida ja novembris ülevaatusele.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2017 22:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 658
See auto ikka ei taha lahkuda sinu juurest :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Okt, 2017 9:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4708
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mul on Sebringus parkimise kell ka kuusakoski kirjaga :roll:
Aga lihtsalt narr on käega lüüa, kui tead, et saab ise selle vea likvideerimisega hakkama.
Eks nüüd veel nipet-näpet enne ülevaatust ja siis seal tekib tõehetk.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Nov, 2017 16:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4708
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Täna sai siis lõpuks ka tehnoülevaatajale masinat näidatud ja tulem oli rahustav.
Kiideti heitgaase :roll: Ma nüüd ei oska seisukohta võtta, kuid näidud olid:
850RPM, CO 0.5% max lubatud, mõõdeti 0,034%, CH 100 ppm mõõdeti 24 ppm,
2100RPM: CO 0,3% max mõõdeti 0,11%, CH 100ppm mõõdeti 27ppm
Sõidupiduri üldefektiivsus 70% ja rikkepiduri üldefektiivsus 21%.
Üks OV: parem rooliots.
Anti mõista ka, et esimene veermik vajab kahe detaili vahetust: ülemine sarniir ja rooliots. Esimene asi on olemas, nüüd rooliots ka vaja hankida ning alla kruvida ja neile uuesti ettenäidata kuu jooksul.
Viimane nädal sai tagapiduritega jännatud - uued kettad, klotsid ja käsipuduri hoidjad hooldatud.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Apr, 2018 23:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
hmm kirjutas:
Nu nii, vahetasin lõpuks siis lamellid suvesusside vastu.
Kuuris olnud sussidest kaks olid liiga kulunud (~3mm) ning võtsin kaasa kaks, et kaks juurde hankida.
Teepeal tuli vapram mõte, et miks võtta juurde kaks originaal mõõdus (205/60/16) kui juba ostmiseks läheb panna alla 225/55/16 ning kaks rehvi summa kompensatsiooniks tagasi anda... mõeldud tehtud.
Sai välja valitud normaalse mustrida mikid 225/55/16, hinnas/kaubas kokkulepidud. Töömees hakkas esiratast alt võtma ning muutus murelikuks - sõrm ei läinud all oleva rehvi (205/55/16) ja ülemise sarniiri varda vahele... 225 on siis ~ 1cm 205-st mõlemalt poolt paksem.
Panime siis ühe rehvi veljele ja proovisime... :madgirl: alla läks, õrnalt puudutas varrast, kuid rattaid välja keerates käis tugevalt stabika varda vastu ja teiselt poolt vastu logarit... seega originaalvelje peale sebringule 225/55/16 EI MAHU... 215 oleks maksimum...

Egas siis midagi tuli algsele plaanile tagasi minna ja 205/60/16 kaks rehvi juurde osta....
:(



17 tolli velg ja rehv 17/225/45 läheb ilusti alla. Proovin ka 17/225/5o järgi. Taha läheb kindlasti ette ei tea veel.

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Apr, 2018 9:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4708
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Tagumisele teljele lähebki, ette ei lähe :hi:

Ag amasinast... liigub veel ja sveta sõidu vajadused katab Rakvere linnas ilusti ära.
Tagumise parempoolse ukse serv annab ikka roostele järgi...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Okt, 2018 17:36 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4708
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Jälle see kurivaimu ülevaatuse teatis... 1k jäänud ning vaja käspidur regullida uuesti, lisaks on mingi nõks vasakul esisillas tekkinud.
Eks näis, kuid masin liigub ilusti, üle 3000rpmi tuleb klõbin sisse, sest väntvõll on ju saanud nõks kahjustada aga töötab ;)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Nov, 2018 0:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4708
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ÜV tehtud. :hi: Masin vähemalt üheks aastaks tänavatele lubatud.
Aasta sõitis ~4000km, eks selle teise sõiduki elu selline ole.

Vähemohtliku veana läksid kirja tagumiste akende mitte avanemine. Millegipärast tõesti ei tulnud need alla...
Siis veel see tulekustuti ka.

Muus osas masin vinks vonks. :dirol:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 146 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], Google [Bot] ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia