Tänane kuupäev Esmaspäev 25 Juun, 2018 6:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Dets, 2017 22:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
:hi:

Natuke paha öelda, et omanik pajatab, kuna omanik olen olnud ametlikult vähe, aga mõned päevad ikka ja piisav alus veebipäeviku tarbeks.
Sündis siis minu punane välk 2006. a, Bramptoni tehases Kanadas. Ostjaks muidugi oli ameeriklane ja spido on kodeeritud imperiaalsete ühikute peale, mis mind ausalt öelda, enam isegi ei häiri. Linnas 30, 70 alas 45, 80 alas 50 ja maanteel saab kriips alla 60 sõita, siis kaamera veel pilti ei tee. Välistemp on vaid põnev ja läbisõit nagu ei tahagi kasvada. :D
Auto sai u. 2 aastat sõita mööda Texast, kuni Eesti poisid ta 2-aastasena siiapoole lompi lohistasid. 21.07.2008 keerati numbrid siin külge. Autol oli sisuliselt muretu elu, iga 5000 miili tagant kohustuslik hooldus ja hoitud on nagu oma last. Õigemini, kes maale tõi, andis ta oma sõbrale kasutamiseks, kuniks too uuesti tagasi pöördus peale mitut aastat, et auto ikka liigne ja nii see auto sai uuesti sõitma, kuniks mina ta omandasin.
Minu kätte jõudis läbisõiduga 127k kopikatega ja Eestisse tuli 20k pealt.

Auto enda südames 3.5-liitrine V6 High Output, edaspidi liigutab Mersu NAG1 5-käiguline. Nahksisuta autot otsisin teadlikult ja teine, mis Tallinnas müügis oli, oli jällegi nahktoa ja katkise elektroonikaga ja kallim, ehk sis jäi minu huvidest kõrvale. Põhjus, miks rootslase raske südamega nüüd Miki Hiire vastu vahetasin, on siseruumi kitsus, mida Magnumis on ameerikapäraselt rohkesti. Mahtuniversaalide valik on nigel ja see, mida tahtsin, jällegi ei meeldinud rahakotile. Aga kokkuvõttes lõpp hea, kõik hea. Magnumit vaatama läksin juba tegelikult kindla plaaniga ja kui see suur lamavoi ette veeres, siis ei jäänudki muud üle, kui lihtsalt mõni viga otsida, miks seda autot mitte osta.
No ja oligi järgmine päev uus pealinna sõit ja vormistamise küsimus.
Nüüdseks esimene paagitäis läbi vuratud ja meeleolu on elevil, viimati ostsin tagaveolise vastu talve 10 aastat tagasi, nüüd on hirm samamoodi, eriti veel lamellrehviga, kuid kiilasjääl näitas auto, et ESP on tasemel ja ei tarvitse hetkeksi kahelda autos, siiski ei tähenda see, et rooli taga võiks selgroohaiget mängida ja ühte kätt kasutada millekski muuks...
KÜtusekulu osas, eks saan teada, kui esimene paak läbi. Igatahes näidiku järgi esimene veerand paaki möödus 200 miili peal. 17gal (68L on paak), tootja ise annab julgelt 17/24mpg, ehk siis vastavalt 13.8/9.8L 100km kohta. Küll on aga infot, et tegelikult on see 5käigulise otsas võimeline sõitma ka 8L sajale, kui sõita pikki otsi. Mis pole üldse paha 1.8tonnise auto kohta. Volvo mul võttis sama, kuigi kergem, väiksem, vähem hobeseid aga siiski turboga. See oli ka üks ümberharjumine, et jõud ei tule 2000 peal labidaga, aga minek on muhe sellegipoolest.

Auto ise peaks olema siis Inferno Red Pearl Metallic karva aga kuna ilmad on viimase peal, siis veel pesema pole jõudnud. Autoga on topeltrattad, talveks all 17", suveks originaal 18". Eelmine omanik oli ka kenasti multimeedia sisse ehitanud ja sellest on mul endal mitme lapsega ka juba tolku olnud, kui tahta ikka tagaistmel vaikust, siis youtube ja Maša & Karu. :D
Lisasid väga pole, MF rool puudub, EVIC puudub, kellaplokis saab näha vaid välisõhu tempi. Juhiiste liigub elektriliselt ja mälu puudub. Pole isegi kliima, vaid konditsioneer. Aga seda parem on. Puudub ka Nivomat ja rehvirõhuandurid.

Vigadest vb see, et esituled on vähe tuhmunud ajaga, vajaks värskendust.. Ja siis ma mõtlen, et kas hakkan otsima mingeid edevaid siniseid lampe (Philips või Osram) või proovida LEDi juba. Aga enne jah tuleb vesilihv ja poleer teha.
Kojamehed juba uuendasin ja nüüd on vaade peaaegu uue klaasiga veelgi parem.
Keegi tubli nobenäpp on ka parklas vastu juhiust pisukese lohu vajutanud, aga usun, et sellegi saab veel sirgu ajada.
Kõik on super ja enda jaoks on see pisikesel moel ka unistus olnud (küll V8, aga need ostetakse alati kiirelt ära) ja paremat varianti ei suudaks välja mõelda, mis oleks punane, vähemalt 5käiguline ja oleks muhe.

Pikk jutt, s*tt jutt. 2 hädist kaadrit ka peale kojujõudmist.
Pilt
Pilt

Paremad pildid tulevad, kui auto pessu saab ükskord..
seniks, muretuid miile.

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Dets, 2017 23:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Pilt

vana aasta lõpu algus, või lõputu vana aasta algus?..
oma Punasega soovime kõigile hüva üritust.

Leidsin garaažist 6x9" ovaalid, täiesti töökorras.. Taga kuudis olevad Made in Mexico 15W kõlarid said asendatud 75W JVC omadega. Juba on tunda vahet. Peab veel uksed ka üle vaatama, targad räägivad, et 2006.a mudelitel on praakuksed - juhiukses 6.5" ja kõrvalistuja omas 6x9 :D Veel pole mahti olnud, aga tuleb ukse omad ka asendada. Juba on madalat otsa tunda salongis. Päris 1:1 ei istu need ikkagi, tehase kõlarite auk on väiksem, sest kõlaril on süvendid vastavates kohtades, aga ma olin tugevam ja tõmbasin kruvid kinni ja sobisid need ka.

Keskmine kütusekulu arvutades ümber - 10.7 sajale. Sellest enamik linna.

Uue aasta plaan on taastada tehase ääretuled ja sidemarkerid esituledes (suunatulepirn 2 niidiga oli alles jäetud) ja tellitud on juba ka luugiamordid (20.- paar) ja veel paar pisiasja salongi. :)

Trükkimiseni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2018 21:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Jätkame.

Uus aasta tuli edukalt kütust ja rehve põletades. Ajaviiteks ära tellitud asjad on küll Eestis, aga Molli- ja Laksuamet ei anna mulle asju kätte. Uue aastaga kehtiv tollimuudatus ähvardab rahakotti veelgi kergendama ja ilmselt ei kehti ka enam pakile märgitud Gift. :D
Olgugi, et nänn on alla 30 euri kokku, ületab see siiski 22 euro künnise, aga kuna saatjaks on "eraisik", siis 45 eurine künnis on veel ületamata, aga telefonitsi ei osatud öelda, millal kätte saan, menetlus pidavat käima. Negatiivse otsuse korral pean veel u 20 euri juurde maksma... FML...
Aga no las ta jääda.
Ükspäev oli vajadus ohutulede järele, aga avastasin, et lüliti ei lülita, õigemini, tuleb väga peenetundeliselt selle nupuga ümber käia ja mingi paar minutit mudimist ikka lõpuks jätab tuled vilkuma... Uut lülitit ei paku isegi Silber enam, USAst 45 dollariga enam tellida ei julge, et ehk on kellelgi universaali lülitit, kus tagakojamees, ESP sees?
Pilt
Ära ei ütleks ka võtmest, aga seda peab vist ikka Silberist küsima. Autoga tuli kaasa Hiinast tellitud flipkey, aga see pudeneb juba niisamagi laiali...
Kõikse suurem häda on praegune ilm, kus puhas auto püsib puhtana umbestäpselt kolm tänavapikkust. :krt:
Pigilärakaid muudkui aga tekib. Varsti on hooldus ka tulemas, tuleb asju varuma hakata.
Hetkel on hästi sõitnud, paar tuhat miili juba täis, enamik linnasõitu - 12.8.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Jaan, 2018 0:01 
Foorumil
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 756
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Tore näha et liigub veel puhtatõulisi mikisi Eestis
Türil kah liigub üks selline hõbedane

Aga muretud kilomeetreid(miiile) sulle ja hoia masinat

_________________
Chrysler Voyager 3.8 GS
Chrysler stratus 2.5 LX
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Jaan, 2018 12:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Ega neid palju ei ole jah, 2006.a omi veel ainult 5, nendes 3.5liitriseid 2, minu oma ja siis valge, mida momendil ka auto24 müüakse. Ülejäänud 2 on väntvõllipoolitajad ja üks Hemi ka. Sellepärast oligi meeldiv avastus, et eurooplasest on kindlustus ka hulka odavam, jne.
Üritan autot hoida nii, nagu eelmine tegi seda 10 aasta jooksul. :P
Käin ka ise Türil üsna agaralt, et kui trehvame, siis ära häbene ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Jaan, 2018 20:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Luugiamordid sain lõpuks kätte. ilma lisatasudeta siiski. Jumal tänatud! :D
toimivad hästi, vähemalt esialgu. Igatahes nüüd peab kahe mehega luuki kinni sikutama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Mär, 2018 15:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Noh, Hiinast ei tasu ikka kõike tellida. Luugiamortidest üks toimib, teine ei taha väga hoida, või noh, teine on pehmem. Aga hetkel luuk seisab, ei hakka norima. -30 juures ka hoidis...

Kuna 5000mi sai täis, siis jälle aeg õli vahetada. Külmadega hakkas kõrvadele see tigin ja tärin. Sisse läks Shell AF 5w30. Külmkäivitus vääääga ilus ja kuna 10 aastat kestnud DaimlerChrysleri geelaku lõpuks 730A asemel 170 välja andis, panin ka uue aku, sest päev seismist vajas juba lisavoolu. Asemele panin Varta F18 ja see on ka ainuke otsene AGM asendus happega versioonidest. AGM peale rahakott ei hakka. Siiani toimib tõrgeteta.

Järgmine huumor oli -25 juures, kui töölt koju sõites pauk käis. Ise mõtlesin, et noh, pisut oli kurv ka, ju see jääkamakas karbi otsas puudutas maad. Paraku:
Pilt
Jämeda poldi puhtalt ära murdnud. Kahju oli sellest, et see oli päris uus kont veel... Aga mis seal ikka. Väike kõne ja Lemförder oli kohe laual. Poleks oodanud nii odavalt läbi saada.

Kui juba õli-filtrid said tehtud, mõtlesin neiule pesu ka teha.
Pilt
Ja sel ajal kui ta kuivas, katkusin laiali keskkonsooli. Ei töödanud mul ohutulede nupp ja konsooli taustvalgus.
Ohutulede lüliti sai siis nüüd korralikult ära rikutud (noh, uut oli enne ka vaja) ja konsooli valgus sai uueks joodetud. 3 pisikest lampi ära joodetud ja jälle näeb pimedas nuppe keerata ja vajutada.
Pilt

Praeguseks hetkeks keskmine miili hind 29 senti - 18 senti kilomeeter. Olen igati rahul. V.a see pagana Androidmakk, mis külmadega peast halliks ajas. Tahan vahetada Pioneer/Alpine analoogi vastu, millel pole Androidi. Pakkumised võib teha postkasti.

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Mär, 2018 20:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Heh..

Kus abi kõige suurem, seal Oomipoodkõige lähem. 50sendi eest sai ära remonditud ohutulede lüliti. Õigemini võtsin 2 tk, et proovida enne ühe peal ja et üks jääks varuks. Mõeldud tehtud.
Proovisin ühe peal, et vana lüliti küljest võtan varre, aga ei õnnestunud ja pisike vedru pani ka lõpuks jooksu, seega.. Jäi veel varu.
Pilt
Ja tehtud ta lõpuks saigi. Natuke tuli muukviiliga nupu pesa kaasa aidata, sest jootmisel käsi vääratas ja jäi õrn nihe ava suhtes, aga lõpp hea, kõik hea. Enam ei pea paberitükki vahele suruma, kui vaja autost välja minna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Mär, 2018 20:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Vahepealne väike update.
Kuna mootor käib päris tuliselt, siis mulle on hakanud tunduma, et see punane löga, mida jahutusvedelikuks nimetatakse, ei sobi ikkagi sellele masinale... Õigemini, peale änksamat vajutamist ikka tuleb aegajalt korrigeerida neid tasemeid... Samas penskari moodi toimetades pole miskit.. Tahaks niiväga juba seda veevaba jahutusvedelikku proovida.

JÕudis kohale ka kauaoodatud kastiõli varras. Koostöös temperatuuritabeliga, lõpuks raalisin välja, et vist on õlitase kastis natsa üle, õigemini töösoe peaks jääma 75mm kanti, no mul on külmalt juba sinna lähedale, samas soojaks käies ei tõusnud tase oluliselt enam, aga u. 1cm jagu on õli rohkem, kui vaja. NAG1 kast on küll andestav, aga olekski huvitav teada, kui palju. :)

Lisan ka oma varesjalgadega täiendatud tabeli:
Pilt

Lisaks sai siis kampaaniaid kontrollitud ja saabuski sõnum, et turvapadjad saabusid. Peab nüüd auto üle Silberi ukse lükkama ja saab uued asjad külge. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Apr, 2018 18:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Kampaaniad on toredad asjad, saab uusi asju. :)

Õigemini, siin kuskil oli üks link, kus sai kontrollida oma VINi. Noh, proovisin, näitas. Võtsin Silberiga ühendust, nemad andsid rohelise tule.
Täna siis sai asi ära tehtud - uued airbagid paigaldatud. :P
Kiidan siinkohal Silberit, sest hoolimata et ma sentigi raha neile ei jätnud, koheldi ikka inimesena ja jäi tunne, et tahaks tagasi minna.
Lisaks olla töökoja mehed kiitnud mu odavat hiina kastiõli varrast. :D

Ega muud eriti olegi olnud, kui ainult kalla ja talla, hea mõnus auto siiani olnud. Suverattad ootavad seina ääres ainult, et millal alla keeratakse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Mai, 2018 19:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Kui keegi arvab, et ameerika auto kõlbab ainult remontimiseks, siis see kodanik arvab valesti.
Tänaseks päevaks 10 000miili juurde vändanud, hinnang 5+.
Kevade saabumisega sai tehtud suurpuhastus ja pesin ja klanisin seest ja väljast.
Pilt
Pilt

Ostsin uued kojamehed, sest vanad said talvesoolaga otsa ja täpselt viimane külmalaine võttis nendel raamita luudadel otsad kaardu. :D Vastutuulega ei pühkinud need ikka mitte midagi.

Soojade ilmade tulek pani südamele kliimaseadme töö. Kuna pump toimetab ju mikihiirel nagunii 24/7 ka külmaga, et niiskust eemal hoida, siis korralikku külma nagu ei tundnudki, aga peale tühjaks tõmbamist, vaakumit ja täitmist, on hoopis teine tera. Pea pool ainet oli puudu ja vähemalt kaasas olevate arvete põhjal viimase 6 aasta jooksul keegi kliimaseadmest ei teinud väljagi, siis isegi hästi.
Pilt

Konsoolis olevad pirnid põlesid jälle ükshaaval läbi. Kuna Akordi poes oli momendil ainult 14v sinised pirnid, siis võtsin need läbipaistvate asemel ja tulemus sai hoopis parem! Soojanuppude valgus sai peaaegu täpselt õige, sest roheline kile on neil nuppude all niiehknaa juba sees. Ja saigi selline poolsinakas.
Makk vahetus samuti. Sain Blaupunktist lahti ja kohe leidsin Pioneeri asemele, mis küll 100% veel pole istuma pandud, kuna kõrvad, mis eelmist makki hoidsid, on isetehtud, siis mul ei olnud moment võimalik paremini. Et las ta olla natuke pesast väljas. Maki taustvalgus on valitav, naine lappas ja arvas, et lilla on päris lahe.
Pilt

Järgmine tähelepanu nõudev element on seisupidur. Arvete järgi on 3 aastat tagasi tehtud piduri täisring, kuid sõidupiduri klotse on taga vahetatud veel peale seda mitmel korral ja ka nüd on jääki veel mõne mm jagu. Küll aga sõidupiduri häda ei ole, seisupidur tahab üle vaatamist ja varsti ülevaatusevõimalus ka, siis ühildan kõik asjad ja teen ühe korraga. Lihtsuses peitub võlu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Mai, 2018 20:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Pilt
tegin ka selle lolluse ära. :) Aga kellele huvi pakub, siis võib ostusoovi edastada. :) Tänaseks peal olnud ehk paar päeva, aga kipub mul võlli otsas natuke pöörlema ja ma seda kinnituskruvi väga kõvasti väänata ei taha, sest pisut plastmassine on see elu. Hiina koopia pärisasjast, aga muidu asjalik ja logo on peal tõetruu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Mai, 2018 19:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
jälle pisut kütust torust alla kallatud...
selle kanginupu modisin ära - tõmbasin 2 tiiru isoleeri varre otsa ja siis kadus ka nupu lõtkumine ära ning praeguseks pole enam pöörlema hakanud. Mugav on küll kätt toetada.
Paar tuhat miili on veel õlivahetuseni, aga ei maldand oodata ja said uued suverehvid ka alla ikka, vanadel hakkas kulumine järsku pihta tagasillal (no hea küll, paar korda tuli bemmimeestele näidata, kuidas suitseb) ning korraks ehmusin, et ehk mõni silladetail ka ära, aga ei miskit.. Esisilla liigenditele sai määret juurde löödud niplist ja kestavad jälle.
LS: 131000 miili.

Endiselt otsin rattamutreid.. TopPartsi 6.55 euriseid junne ei taha, samasugused on Automaailmas 2.5 euri tk, aga kestvus on natuke üle aasta, vähemalt arvete järgi on 16 mutrit vahetatud, aga kõik on need B-osa katmata mutrid, mis talvesoolaga hävinevad.. Originaalis on nagu Fordilgi - plekist mütsike peas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Mai, 2018 23:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Paaril viimasel päeval hakkas süvenema järjest tugevam magus lõhn kapoti all...
Ega midagi, viimatise õlivahetuse ajal oli põhjakate kuiv, nüüd ikka juba oli korralik loik peale kogunenud. Lekkima oli hakanud termostaadi korpus.
Pilt
Lappasin arveid ja viimatise suure hoolduse ajal on see ikka ka vahetatud, aga ju siis mehaanik oli ilmselt kojumineku meeleolus, et ülemine polt suhtkoht ikkagi lahti oli. Vähemalt peale poltide ülepingutamist on nagu ära jäänud leke, kuigi hoian silmad ja nina valmis, et vb ikka vaja uus korpus osta.. Need plastikust asjad on teadagi, kes vähegi 2 nukkvõlliga ECOTEC mootoriga Opelit on omanud...
Pesin jälle autot ja tõdesin, et inimesed ei hooli endiselt teiste varast - ka lasteaia hoovis võib saada vorpe.
Aga päevake tagasi võtsin ühe VW rajalt maha.
Pilt
Pikk lugu kokkuvõtvalt - jõudsin liikuda ehk paar cm, kui sedagi, kui passat nina ette ilmus. Ega midagi vaielda olegi, mina kes ma üritasin parkimiskohast välja hiilida, sain kohe ära karistatud, sest auto nina on nii kuramuse pikk ja kõrvalseisnud auto toonklaas ei paistnud lihtsalt läbi...
Kõige rohkem kahju on tehase numbrialusest, aga selle liimimine on veel käimas, ehk õnnestub elule ärgitada, number vaja niiehknaa uus tellida, õnneks vaid kohalesõidu vaev, eelmise omaniku käes natuke elu näinud see numbrimärk juba niigi... Noh, kokkuvõtvalt võib öelda, et usa plast on kõvem, kui saksa raud - passat esmapilgul ei paista hull, aga ukseposti vajutas sisse.
Pilt

Et ärge siis minu eeskujul sakslastega rammu katsuge. :think:
Nii nagu sõjas, jäävad ka tavaelus sakslased alla..

Aga nüüd ma siin istun - :viil:
Nuputan mänguplaani, et kuidas nüüd ühildada stange värvimine ja summuti ümberseadmine nii, et sellega võiks sirge seljaga ülevaatusele veereda, sest mõne päeva pärast on see juba võimalik. :)
Praeguseks haavad lakutud ja suurem kahju on pigem hingeline, eks saab aind näha, mida kindlustus asjast arvab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Juun, 2018 11:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 53
Kuna kindlustus vist kandis Passati maha (räägiti ka kõverast b piilarist), siis käisin mööda kaubandusi ja hankisin omale poleerija, pastasid, vesilihvi ja muud nänni ja puhkuse kolmas päev algab korraliku pesu ja poleerimisega. Esituled tuleks ka vähemalt väljastpoolt natuke ilusamaks saada ja eks tuleb stangegi eest ära võtta, kavatsen ka sidemarker ledid põlema saada uuesti, sest see kes 2007.a need esitule süsteemid ringi tegi, oli küll vist praktikant...
Ülevaatusele võiks ka juba veereda, aga vaja seisupidur ära puhastada, kipub peale jääma aegajalt ja eks pidurdusjõud võiks parem olla...
Gaasisiibri puhastus on igatahes positiivselt mõjunud - viimane paagitäis 98't - linn-maantee pooleks 580km.. ~360mi. Hindan igati heaks. Kiirendus paranes ja püsikiirusega enam tõusul ei kipu ka turbiini lukust lahti laskma. 11 sajale keskmine on täiesti normaalne ja hea tulemus.
Õlivahetuse aeg ka käes, tuleb see termostaadikorpus vist ikka välja vahetada, poltide pingutamine õnneks natuke mõjus, aga kipub ikka väga õrnalt magusat viskama peale pikka sõitu, aga enam loiku alla ei tee, majaesine jääb puhtaks... :)

Töö juures ristiti mind naljaga "Passat-destroyer"iks. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia