Tänane kuupäev Kolmapäev 17 Jaan, 2018 11:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Dets, 2017 22:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 8
:hi:

Natuke paha öelda, et omanik pajatab, kuna omanik olen olnud ametlikult vähe, aga mõned päevad ikka ja piisav alus veebipäeviku tarbeks.
Sündis siis minu punane välk 2006. a, Bramptoni tehases Kanadas. Ostjaks muidugi oli ameeriklane ja spido on kodeeritud imperiaalsete ühikute peale, mis mind ausalt öelda, enam isegi ei häiri. Linnas 30, 70 alas 45, 80 alas 50 ja maanteel saab kriips alla 60 sõita, siis kaamera veel pilti ei tee. Välistemp on vaid põnev ja läbisõit nagu ei tahagi kasvada. :D
Auto sai u. 2 aastat sõita mööda Texast, kuni Eesti poisid ta 2-aastasena siiapoole lompi lohistasid. 21.07.2008 keerati numbrid siin külge. Autol oli sisuliselt muretu elu, iga 5000 miili tagant kohustuslik hooldus ja hoitud on nagu oma last. Õigemini, kes maale tõi, andis ta oma sõbrale kasutamiseks, kuniks too uuesti tagasi pöördus peale mitut aastat, et auto ikka liigne ja nii see auto sai uuesti sõitma, kuniks mina ta omandasin.
Minu kätte jõudis läbisõiduga 127k kopikatega ja Eestisse tuli 20k pealt.

Auto enda südames 3.5-liitrine V6 High Output, edaspidi liigutab Mersu NAG1 5-käiguline. Nahksisuta autot otsisin teadlikult ja teine, mis Tallinnas müügis oli, oli jällegi nahktoa ja katkise elektroonikaga ja kallim, ehk sis jäi minu huvidest kõrvale. Põhjus, miks rootslase raske südamega nüüd Miki Hiire vastu vahetasin, on siseruumi kitsus, mida Magnumis on ameerikapäraselt rohkesti. Mahtuniversaalide valik on nigel ja see, mida tahtsin, jällegi ei meeldinud rahakotile. Aga kokkuvõttes lõpp hea, kõik hea. Magnumit vaatama läksin juba tegelikult kindla plaaniga ja kui see suur lamavoi ette veeres, siis ei jäänudki muud üle, kui lihtsalt mõni viga otsida, miks seda autot mitte osta.
No ja oligi järgmine päev uus pealinna sõit ja vormistamise küsimus.
Nüüdseks esimene paagitäis läbi vuratud ja meeleolu on elevil, viimati ostsin tagaveolise vastu talve 10 aastat tagasi, nüüd on hirm samamoodi, eriti veel lamellrehviga, kuid kiilasjääl näitas auto, et ESP on tasemel ja ei tarvitse hetkeksi kahelda autos, siiski ei tähenda see, et rooli taga võiks selgroohaiget mängida ja ühte kätt kasutada millekski muuks...
KÜtusekulu osas, eks saan teada, kui esimene paak läbi. Igatahes näidiku järgi esimene veerand paaki möödus 200 miili peal. 17gal (68L on paak), tootja ise annab julgelt 17/24mpg, ehk siis vastavalt 13.8/9.8L 100km kohta. Küll on aga infot, et tegelikult on see 5käigulise otsas võimeline sõitma ka 8L sajale, kui sõita pikki otsi. Mis pole üldse paha 1.8tonnise auto kohta. Volvo mul võttis sama, kuigi kergem, väiksem, vähem hobeseid aga siiski turboga. See oli ka üks ümberharjumine, et jõud ei tule 2000 peal labidaga, aga minek on muhe sellegipoolest.

Auto ise peaks olema siis Inferno Red Pearl Metallic karva aga kuna ilmad on viimase peal, siis veel pesema pole jõudnud. Autoga on topeltrattad, talveks all 17", suveks originaal 18". Eelmine omanik oli ka kenasti multimeedia sisse ehitanud ja sellest on mul endal mitme lapsega ka juba tolku olnud, kui tahta ikka tagaistmel vaikust, siis youtube ja Maša & Karu. :D
Lisasid väga pole, MF rool puudub, EVIC puudub, kellaplokis saab näha vaid välisõhu tempi. Juhiiste liigub elektriliselt ja mälu puudub. Pole isegi kliima, vaid konditsioneer. Aga seda parem on. Puudub ka Nivomat ja rehvirõhuandurid.

Vigadest vb see, et esituled on vähe tuhmunud ajaga, vajaks värskendust.. Ja siis ma mõtlen, et kas hakkan otsima mingeid edevaid siniseid lampe (Philips või Osram) või proovida LEDi juba. Aga enne jah tuleb vesilihv ja poleer teha.
Kojamehed juba uuendasin ja nüüd on vaade peaaegu uue klaasiga veelgi parem.
Keegi tubli nobenäpp on ka parklas vastu juhiust pisukese lohu vajutanud, aga usun, et sellegi saab veel sirgu ajada.
Kõik on super ja enda jaoks on see pisikesel moel ka unistus olnud (küll V8, aga need ostetakse alati kiirelt ära) ja paremat varianti ei suudaks välja mõelda, mis oleks punane, vähemalt 5käiguline ja oleks muhe.

Pikk jutt, s*tt jutt. 2 hädist kaadrit ka peale kojujõudmist.
Pilt
Pilt

Paremad pildid tulevad, kui auto pessu saab ükskord..
seniks, muretuid miile.

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Dets, 2017 23:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 8
Pilt

vana aasta lõpu algus, või lõputu vana aasta algus?..
oma Punasega soovime kõigile hüva üritust.

Leidsin garaažist 6x9" ovaalid, täiesti töökorras.. Taga kuudis olevad Made in Mexico 15W kõlarid said asendatud 75W JVC omadega. Juba on tunda vahet. Peab veel uksed ka üle vaatama, targad räägivad, et 2006.a mudelitel on praakuksed - juhiukses 6.5" ja kõrvalistuja omas 6x9 :D Veel pole mahti olnud, aga tuleb ukse omad ka asendada. Juba on madalat otsa tunda salongis. Päris 1:1 ei istu need ikkagi, tehase kõlarite auk on väiksem, sest kõlaril on süvendid vastavates kohtades, aga ma olin tugevam ja tõmbasin kruvid kinni ja sobisid need ka.

Keskmine kütusekulu arvutades ümber - 10.7 sajale. Sellest enamik linna.

Uue aasta plaan on taastada tehase ääretuled ja sidemarkerid esituledes (suunatulepirn 2 niidiga oli alles jäetud) ja tellitud on juba ka luugiamordid (20.- paar) ja veel paar pisiasja salongi. :)

Trükkimiseni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2018 21:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 8
Jätkame.

Uus aasta tuli edukalt kütust ja rehve põletades. Ajaviiteks ära tellitud asjad on küll Eestis, aga Molli- ja Laksuamet ei anna mulle asju kätte. Uue aastaga kehtiv tollimuudatus ähvardab rahakotti veelgi kergendama ja ilmselt ei kehti ka enam pakile märgitud Gift. :D
Olgugi, et nänn on alla 30 euri kokku, ületab see siiski 22 euro künnise, aga kuna saatjaks on "eraisik", siis 45 eurine künnis on veel ületamata, aga telefonitsi ei osatud öelda, millal kätte saan, menetlus pidavat käima. Negatiivse otsuse korral pean veel u 20 euri juurde maksma... FML...
Aga no las ta jääda.
Ükspäev oli vajadus ohutulede järele, aga avastasin, et lüliti ei lülita, õigemini, tuleb väga peenetundeliselt selle nupuga ümber käia ja mingi paar minutit mudimist ikka lõpuks jätab tuled vilkuma... Uut lülitit ei paku isegi Silber enam, USAst 45 dollariga enam tellida ei julge, et ehk on kellelgi universaali lülitit, kus tagakojamees, ESP sees?
Pilt
Ära ei ütleks ka võtmest, aga seda peab vist ikka Silberist küsima. Autoga tuli kaasa Hiinast tellitud flipkey, aga see pudeneb juba niisamagi laiali...
Kõikse suurem häda on praegune ilm, kus puhas auto püsib puhtana umbestäpselt kolm tänavapikkust. :krt:
Pigilärakaid muudkui aga tekib. Varsti on hooldus ka tulemas, tuleb asju varuma hakata.
Hetkel on hästi sõitnud, paar tuhat miili juba täis, enamik linnasõitu - 12.8.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Jaan, 2018 0:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 726
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Tore näha et liigub veel puhtatõulisi mikisi Eestis
Türil kah liigub üks selline hõbedane

Aga muretud kilomeetreid(miiile) sulle ja hoia masinat

_________________
Chrysler Voyager 3.8 GS
Chrysler stratus 2.5 LX
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Jaan, 2018 12:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 8
Ega neid palju ei ole jah, 2006.a omi veel ainult 5, nendes 3.5liitriseid 2, minu oma ja siis valge, mida momendil ka auto24 müüakse. Ülejäänud 2 on väntvõllipoolitajad ja üks Hemi ka. Sellepärast oligi meeldiv avastus, et eurooplasest on kindlustus ka hulka odavam, jne.
Üritan autot hoida nii, nagu eelmine tegi seda 10 aasta jooksul. :P
Käin ka ise Türil üsna agaralt, et kui trehvame, siis ära häbene ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia